Negyedik év

391 13 0
                                    

•A lista
Valaki a vonat úton elindított egy listát ki a 10 legszebb csaj és leghelyesebb fiú.Lailát nem igazán érdekelte az egész de barátai unszolására kitöltötte.
-Kiváncsi vagyok ki unatkozhatott ennyire és mi a célja vele...

De senki nem válaszolt mindenki elmélyülten töltötte a listát.Lányként csak a fiúkra szavazhattak,hogy ne szimpátia alapján menjen. Egy elsős gyűjtötte be a papírokat ami okos dolog volt mivel őket senki nem basztatta.
-Ti kire szavaztatok?-kérdezte Daphnee barátait de senki nem válaszolt így Laila sem tette.

A lista hamar elkészült és Laila megdöbbent amikor az első helyen találta magát.Barátai egész úton ezzel húzták az agyát és még Flinték is beállítottak "gratulálni"!
-Hagyjatok már békén-nevetett Laila amikor Pucey felajánlotta ha szeretné mostantól a szolgálói lesznek.

Csodálkozott,mert több mardekáros is előkelő helyen végzett.A lista a következő volt a lányoknál: 1.Laila Diggory 2.Cho Chang 3.Parvati Patil 4.Padma Patil 5.Daphnee Greengrass 6.Alicia Spinett 7.Ginny Weasley 8.Hannah Abbott 9.Angelina Johnson 10.Pansy Parkinson.

A fiúké pedig: 1.Cedric Diggory 2.Draco Malfoy 3.George és Fred Weasley 4.Harry Potter 5.Roger Davies 6.Graham Montague 7.Terry Boot 8.Adrian Pucey 9.Dean Thomas 10.Theodore Nott!

Örült,hogy bátyja is első helyen végzett és remélte,hogy végre talál valami jó csajt maga mellé. Az út vége felé átment Hatryékhez ahol elég fagyos volt a hangulat.
-Mi van,mi a baj?-kérdezte Laila.Harry óvatosan Ron felé bökött aki elég feszültnek tűnt.-Ugye nem amiatt a hülye lista miatt vagy ki?-fordult Ron felé. Ron nem válaszolt és Laila ezt egy igennek vette. -Ugyan már Ron! Ez csak egy hülye lista...Nem ettől fogsz barátnőt találni vagy épp nem.

De Ront nem hatották meg szavai,mint egy sértődött gyerek duzzogott tovább.Amikor leszálltak a vonatról a Weasley ikrek termettek előtte.
-Utat a Roxfort legjobb csajának!!-nevetett Fred.
-Hölgyem elvihetem a hátamon a szekérhez nehogy piszkos legyen a cipője?-kérdezte George.
Laila felugrott a hátára és ahogy George megfogta lábait és érezte maga alatt a fiú mozdulatait egészen ellazult. Látta barátai és csapattársai feszült pillantásait de nem érdekelte.Együtt ment fel az ikrekkel és Harryékkel de a lakomára már vissza kellett térnie asztalához.

A nagy bejelentés
Dumbledore felállt és köszöntötte őket majd bejelentette,hogy idén megrendezik a Trimágus Tusát a Roxfortban.
-Ez magyarázat a két ismeretlenre az asztalnál.

Dumbledore folytatta:-További két iskola tanulói fognak érkezni a tanév során.A tusán csak a már a 17.élet évüket betöltött diákok vehetnek részt.Ez kissebb zűrzavart okozott mivel sokan szerettek volna benevezni.A további részleteket majd már a jelenlévő vendégeink előtt fogom elmondani.Amit tudnotok kell,hogy az idén elmarad minden más esemény beleértve a kviddicset is!
-Ez nem lehet igaz!!-kiáltotta Laila.Flintre nézett akinek ez volt az utolsó éve ahogy Urqhartnak is...
-Remélem legalább normális bajnokunk lesz.

Majd újabb sutyorgás kelt életre amikor belépett a terembe Alastor Mordon ex-auror aki mint később kiderült az új SVK tanárjuk lesz.Ugyanis Lupin tavaly femondott miután Piton mindenkinek elárulta,hogy vérfarkas. Laila elkapta bátyját a ceremónia végén.
-Gondolom jelentkezni fogsz...
-Még magam sem tudom.Ez nagy teher.Bár apáék biztos örülnének neki és büszkék lennének rám.
-Ha jelentkezel azt csak magad miatt tedd!

Felment a körletükbe ahol a társai már várták.
-Ugye tudod mit jelent ez Diggory-kérdezte Flint.Minden hétvégen buliii!

Malfoy is ott volt velük,de kerülte Laila pillantását amit a lány nem tudott hova rakni.Gebedjen meg gondolta magában majd inkább felment a szobájukba. Pansy már ott volt.Nem éppen kedvelte egymást a két lány így Laila inkább magára húzta baldachinát és gondolataiba merült majd elaludt.Elég kusza álma volt amiben többen is szerepeltek...Draco,George,Adrian,Marcus,Harry de már nem igazán emlékezett a részletekre aminek örült...

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now