Az üdvrivalgás,sírásba csapott át.Laila látta ahogy szülei megindulnak bátyja felé.Érezte a könnycseppeket majd ő is elindult.Apja észrevette,hogy közeledik.
-Ne gyere közelebb te szörnyeteg.Ez a te hibád.
-Amos ezt ne itt!-szólt rá Dumbledore élesen.Laila összerogyott és rázkódott a sírástól.
-A bátyám volt kiáltotta!Ő volt az egyetlen aki szeretett,nem hagyom,hogy elszakítsatok tőle! Megindult de apja pálcát fogott rá.
-Ne gyere közelebb megértetted? Neked kéne ott feküdnöd nem neki.Dumbledore közéjük állt és intett.Laila érezte,hogy valaki hátulról megfogja és felemeli.George volt.Laila hisztérikus sírásba kezdett ütötte rúgta a fiút ahol érte,és végül Frednek is segítenie kellett elcipelni őt.
-A bátyám meghalt-ordította-Cedric ne tedd ezt velem.Laila önkívületi állapotba került.(Nem hallhatott meg,ez csak valami rossz tréfa.A szüleim sem viselkednének így velem)Abba hagyta a kapálózást és lehunyta a szemét.Egy órán belül a gyengélkedőn ébredt.Ágyánál ott álltak az ikrek.
-Hol van Cedric?-Hol vagyok?Ahogy végig nézett az arcokon és megpillantotta Harryt a mellette lévő ágyon eszébe jutott minden.Megint sírni kezdett
-Engedjetek oda.Engedjetek Cedrichez.Meglepetésére nem csak George hanem Sirius is segített őt visszanyomni.Majd érezte,hogy beadnak neki valamit.Újra elaludt amiben látta Voldemortot és bátyját,szüleit amint hátat fordítanak neki.Másodszorra sem volt jobb felébredni.-Nem tért vissza!!A fiú hazudik biztos a sokk miatt!Figyelmeztetem Dumbledore ha nem áll le ezzel az ál hírrel maga is pórul jár.
Laila felült az ajtó kivágódott és látta ahogy Cornelius Caramel Dumbledorral vitatkozik. Berontottak a termbe.
-De visszatért!Én magam láttam,harcoltam vele.Megölte a barátomat a szemem láttára.És nem volt egyedül rengeteg halálfaló csatlakozott hozzá.Név szerint ismerem őket.-kiabált Harry.
-Elég volt!Bizonyára beütötted a fejed!Ha jobban leszel majd újra átbeszéljük a dolgokat.Tessék ez a tied.-majd Harryhez vágta az 1000 galleonos nyereményt.
-Meghalt a bátyám!-üvöltötte Laila.Erre milyen magyarazáta van? Cornelius ránézett.
-Sajnálom gyermekem de egy véletlen baleset végzett a testvéreddel.
-Hazudik!!Cedric a legtehetségesebb varázsló volt.Semmi nem tehetett volna kárt benne!!A minsizter nem válaszolt hanem idegesen távozott.
-Harry mi történt?-fordult felé.-Dumbledore arra kért,hogy ne fagassuk Harryt,mert pihennie kell!-szólalt meg Molly.Laila hisztérikus nevetésbe kezdett.
-Nem érdekel Dumbledore nem érdekel senki!Meghalt a bátyám! Kit érdekel,hogy Harrynek pihennie kell! Tudni akarom mi történt.Sirius lépett mellé.
-Gyertek velem! Te is Harry! Dumbledore hív titeket.
-Azért hivattalak titeket ide,hogy végre szembesüljetek az igazsággal.
-Engem nem érdekel semmi csak a bátyám.Látni akarom,és tudni mi történt.-vágott a szavába Laila.
-Cedricet Voldemort gyilkolta meg. A kupa zsupszkulcs volt ami egy temetőbe vitt minket.Abba amibe egész nyáron álmodtam.Esélye sem volt,rögtön figyelmeztetés nélkül érte a halálos átok.Én is így jártam volna de én még kellettem.Pettigrew egy sírhoz kötözött majd egy üstöt varázsolt elő és másik kezében egy rongyna tekert valamit tartott.Varázsolt levágta saját karját megvágott engem és felhaszálta a véremet a főzethez majd beledobta azt a valamit.Az a valami maga Voldemort volt.Kellett neki a vérem,hogy hozzám érhessen már fájdalom nélkül,vagyis az ő részéről.Párbajra hívott miközben csatlósai is megjelentek.Mázlim volt és sikerült elmenekülnöm.
-Tudtam,hogy baj van!-nézett Harryre.-Éreztem!
-És ez nem véletlen!-szólt közbe Dumbledore.Ugyanis te VOLDEMORT LÁNYA vagy.Laila érezte,hogy megfagy a levegő.
-Szeretném ha ez négyünk között maradna.Holnap reggel minden diákot hazaküldünk egy kisebb megemlékezés után.Laila te Siriussal fogsz tartani.
-A szüleimmel mi van?-kérdezte a lány.Dumbledore szomorú pillantást vetett rá és nagyot sóhajtott.Lailának eszébe jutottak apja szavai amit a fejéhez vágott.
-Nem kell semmit mondani,értem.Köszönöm,hogy hozzád mehetek.Laila óvatosan Harry felé nézett.Majd Harry is így tett.Laila tudta,hogy a kapcsolatuk megváltozott örökre.(Mintha tehetne róla ki az apja.Bár ez sok mindent megmagyaráz.Miért került a mardekárba,ért a kígyók nyelvén és miért nem szerették szülei annyira.Cedricre gondolt.Vajon ő ugyanígy szerette volna ha ezt tudja.Vajon George mellette marad,és barátai?)
Egyedül akart lenni.De Dumbledore visszautasította őket a gyengélkedőbe.Engedte,hogy George vele maradjon.
-Ugye bármi van nem hagysz el?-kérdezte a fiút.Rossz volt,hogy nem mondhatta el neki az igazat és hazudnia kellett.
-Soha nem foglak egyedül hagyni!Ott maradt mellette az éjszaka,ahogy Mollyék Harry mellett.Másnap Laila nem akart senkivel sem találkozni leginkább nem a megemlékezésen részt venni.Így megvárta amíg az elkezdődött gyorsan összepakolt és elindult Siriussal.
-Hová megyünk?
-Megismerkedhetsz a régi családi házunkkal.És az én bájos rokonaimmal.
YOU ARE READING
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanfictionLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...