Az első hét
Másnap reggelinél Piton professzor lépett oda hozzájuk.
-Nos mivel harmadévesek így lehetőségük van új tárgyak felvételére.Lailának nem igazán tetszettek a választási lehetőségek,de végül mint minden társa felvette az Asztronómiát és a Jóslástant és a Legendás Lények Gondozását. Rögtön az első órájuk Jóslástant volt és mint kiderült ismét a griffendélesekkel kerültek össze.Mikor bementek a terembe Laila eltüsszentette magát.
-Atya ég mi ez a szag.-olyan sok gyertya égett,hogy Laila szédülni kezdett azok keveredésétől.
-Kérem fáradjanak beljebb és üljenek le egy párnára. A teremben rengeteg kis asztal volt és mindegyiken két csésze volt.
-Megtennéd,hogy arrébb ülsz egyel Malfoy?Szeretnék az ablak mellett ülni Daphneeval.-kérte meg Laila Malfoyt.
-Azt hiszem nincs más választásod mint velem párban lenni mivel nem fogok elülni.-válaszolta Malfoy sunyi vigyorral a képén.Laila bocsánatkérően ránézett Daphneera majd leült Malfoyhoz.
-Remélem most elégedett vagy magaddal.-mondta Laila és azzal a lendülettel nyitotta is ki az ablakot.-A nevem Sybill Trelawney és ma tealevelekből fogunk jósolni.Nincs más dolgotok mint meglögybölni háromszor majd kiinni és lefelé fordítani a csészét. A jelek magyarázatát a 10 oldalon találjátok.-fejezte be mondandóját Trelawney majd elkezdett körbejárni.
-Vicc ez a nő és a tantárgy is...Nem is értem,hogy miért engedik tanítani.-mondta Malfoy és közben megcsinálta a feladatot.
-Nem gondoltam,hogy egyszer eljön ez a nap,de egyetértek veled.-válaszolt Laila.Ő is lefordította csészéjét.
-Na add oda Diggory essünk túl rajta-nyúlt a csészéért Malfoy.
Laila átadta és várt.
-Ez érdekes látok itt egy plusz jelet ami új barátságot jelent ami sokat fog jelenteni.Van még egy szived ami szerelmet jelent.Itt Malfoy hangja elcsuklott és Lailára pillantott.Laila állta a tekintetét majd megszólalt.
-Van még más is?
-Talán van még egy kereszted ami valakinek az elvesztését jelzi.
-Én jövök-nyúlt Laila a csészéért.
-Hmm látok itt egy-de nem tudta befejezni,mert Trelawney valahol Harryék közelében felordított.-Te szerencsétlen,megkaptad a zordót.
-Na akkor remélem ő lesz akit elvesztesz-szólt Draco.Ugyanis a zordó a halálos ómen volt.Laila nem reagált Malfoy beszólására és szerencséjére a csengő is megszólalt.
A többi óra szokásosan telt.
Másnap Lupin professzor megtartotta első óráját.A kákalagot vették ami egy kis bestia volt ami a tavakban támadott emberekre.Laila élvezte az órát.Tanultak egy védekező bűbájt is amivel ellehet a kákalagokat ijeszteni.
-Gyertek menjünk mindjárt kezdődik a LLG óra ahol úgy szint a griffendéllel voltak együtt.
Nem kis meglepetésükre a tanár nem más volt mint Hagrid.-Nem is értem,hogy hagyhatják ezt a féleszűt tanítani...Mi lett ebből az iskolából.-szólalt fel Malfoy.
Laila bármennyire kedvelte Hagridot nem volt biztos benne,hogy elbír egy ekkora feladattal.
-Fogd be Malfoy.-szólt oda Harry.Malfoy Harry elé lépett majd a háta mögé mutatott és elordította magát:Dementor Dementor!
Erre mindenki ijedten arra nézett de nyílván nem volt ott semmi. Malfoy kiröhögte Harryt majd elsétált.-Köszöntelek titeket! Az óra anyaga kicsit odébb vár minket szóval kövessetek-jelent meg Hagrid.
Bevezette a csoportot egy kifutóra ahol is egy gyönyörű állat állt.
-Ő itt Csikócsőr egy Hippogriff.Tudni kell róluk,hogy igen makacsak és sértődékenyek.Emiatt is csak azután lehet megközelíteni őket ha elfogadja meghajlásunk.-magyarázta Hagrid.Malfoyék egyáltalán nem figyeltek rá hanem hátul nevetgéltek.
-Nos ki akar megpróbálkozni vele?-fordult a csoport felé Hagrid. Mire mindenki hátrált egy lépést csak Harry nem.
-Jól van Harry gyere!Laila elcsípett egy mozdulatot miszerint Hermione megfogta Ron kezét annyira izgult,de rögtön el is kapta.Harrynek sikerült a feladat és még repült is Csikócsőr hátán. Amikor leszállt Hagrid felé fordult és megdicsérte. Ez a pár mp elég volt ahhoz,hogy Malfoy Csikócsőr elé álljon és úgy közelítsen felé,hogy közben sértegesse,mire Csikó rátámadt és megsebezte a karját. Hagrid elsietett vele a gyengélkedőre de Laila tudta,hogy ez nem marad annyiban.
Malfoy nem jelent meg a többi órán így lemaradt arról a remek hírről miszerint bájital tanon párosával fognak dolgozni az elkövetkező évben.
A vacsoránál Flint ment oda hozzá.
-Hé Diggory jövő héttől edzés legyél ott!És szedd össze Dracot is.Sőt gyere csak egy kicsit oda hozzánk.Laila felállt és odasétált a csapat többi tagjához.A fiúk végigmérték majd egymásra mosolyogtak.
-Valami probléma van?-kérdezte Laila.
-Nyugi nincs semmi.-válaszolt Pucey.Csak Warrington mondott valami érdekeset.
-Fogjátok be nem ezért hívtalak titeket ide.Rohadt jó a csapat és ezt mások is tudják...Mindent meg kell tennünk,hogy az idén miénk legyen a kupa.Sokan pályáznak a helyetekre,szóval teljesíteni kell.Most mehettek.Laila elköszönt de amikor visszafordult látta,hogy a srácok őt bámulják.Majd érezte,hogy beleütközik valakibe.
-Bocs nem figyeltem.
Felnézett és George állt előtte.
-Azt hiszem mostmár tényleg vacsiznunk kéne-nevetett.
-Te mit szólsz Freddie,elvigyük valamerre-fordult testvére felé.-Szerintem nem lenne jó ötlet nézz csak arra,úgy látom többeknek nem tetszik,hogy beszélünk vele.-válaszolt Fred-majd elnézett Laila háta mögött.Laila megfordult és látta a csapatát ahogy a fejüket rázzák.
-Nem kell velük foglalkozni- mondta Laila.-De ha nem haragszotok mennem kell.Felment Malfoyhoz a gyengélkedőre akinél épp Pansy volt és a karját simogatta.
-Hoppá bocs a zavarásért.Nem tudta miért zavarta,hogy Pansyt itt találta.-Flint kérte,hogy adjam át az üzenetet,hogy jövőhéttől edzünk.Szóval szedd össze magad.Laila már fordult is ki meg sem várva a választ.
ESTÁS LEYENDO
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanficLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...