Bombaként robbant a hír,hogy Harryék lebuktak.A vége az lett,hogy Dumbledore elhagyta az iskolát,mert hadsereg szervezésével vádolták meg a minisztérium ellen.Ezzel elérték,hogy Umbridge legyen az igazgató aki szinte mindenhol korlátozta őket ahol csak tudta és nevetséges rendeleteket hozott.
-Szerintem csak fasz kéne neki.-jegyezte meg egyik este Montague.Lehet attól lenyugszana és nem találna ki olyan baromságokat,hogy 20 cm-re kell legyenek a fiú a lányoktól.
-Te teljesen hülye vagy.-jegyezte meg Laila aki épp a fiúnak a térdének dőlve tanult.
-Most miért,egy jó szex mindenkit helyre hoz.-vonta meg a vállát.A májusi RBF-ek már nagyon közel voltak így Laila összes társa vadul tanulni kezdett.
-Csak érteném ezt a hisztit.Ha valaki nem idióta és eddig sikerrel vette a vizsgákat szerintem nem kéne izgulnia.-mondta Daphnenak.
-Neked könnyű Laila neked ezek a kisujjadban vannak.De nekünk kell is tenni azért,hogy jók legyünk.Laila megint kezdett egy kicsit lecsúszni mivel már a kviddicset is elvették tőle.Egyedül Sirius tartotta benne a lelket aki nem fordult el tőle.
Az RBF vizsgákat egy hétre osztották fel,amit külön erre érkező professzorok tartottak. Laila minden alkalommal Hermionéval volt egy terembe és minden gyakorlati vizsgán jobban szerepelt nála.SVK vizsgán megidézett egy inkarnálódott patrónust ami egy hippogriff alakját vette fel.
-Gyönyörű.-csodálta meg a vizsgáztatója.Magából még igen nagyszerű boszorkány válhat.Csak így tovább!
Utolsóként maradt a gyakorlati részből az asztronómia,amikor is Umbridge megtámadta Hagridot és McGalagonyt aki a segítségére sietett. A tanárnő súlyos állapotba került míg Hagrid elmenekült.Így indultak neki az elméleti részeknek.Senki nem volt annyira bátor,hogy szembe szálljon Umbridge ellen inkább mindenki lehajtotta a fejét. Az utolsó vizsgájukat írták amikor robbanásokra lettek figyelmesek.Umbridge erőltetetten mosolygott tovább,de egyszer csak nyílt az ajtó és tűzijátékok tömkelege úszott be a terembe.Majd beröppentek a Weasley ikrek és Umbridgeot vették célba.Minden diák felpattant és kiszaladt a teremből és ünnepelni kezdett.Laila lemaradva lépett ki és nézte ahogy az ikrek lelépnek a seprűjükön.
Majd a fejéhez kapott és látta amint Siriust kínozzák.De érezte,hogy ez nem a saját érzése és valami nem stimmelt vele.Harryt kereste a tekintetével akit látott elszaladni barátaival.Laila utánuk rohant.
-Harry várj meg! Ez nem igaz amit látsz érzem!-kiáltotta Harry felé.A fiú megtorpant.
-Siriust lehet,hogy kínozzák és azt várod higgyek neked?Rajta kívül nincs másom!!Laila segélykérően nézett Ronékra.
-Harry Lailának igaza lehet.Mit keresne Sirius a minisztériumba amikor nem hagyhatja el a házat.Lehet tudjuk ki pont azt akarja,hogy oda menjél,mert igazából te kellesz neki.Ne feledd mit mondott Dumbledore!Le kell zárnod az elméd.De Harry nem hallgatott a szép szóra és tovább rohant...Laila elrohant Piton szobája felé az egyetlen emberhez akiről tudta,hogy a rend tagja.De nem volt a helyén.Laila tehetetlen dühében nem tudta mit csináljon.Majd pár perc gondolkodás után arra jutott ha,már megállítani nem tudja akkor legalább Harryvel tart bármennyire is megromlott a kapcsolatuk.
Umbridge szobájához futott majd belesett és látta,hogyan tartják fogva Ront és csodálkozására Ginnyt,Lunát és Nevillet. Előhúzta pálcáját majd a meglepetés erejével elkábította mardekáros társait Malfoyyal együtt.
-Hol van Harry?Ugye még nem ment el?
-Umbridgeal vannak fogalmunk sincs merre,de szerintem a Tiltott Rengetegnél lesznek.Egyébként meg kösz.-mondta Ron.
-Nem miattatok csináltam.-válaszolt Laila.Rohanni kezdtek és félúton összetalálkoztak Harryékkel.
-Harry könyörgöm hallgass meg. Ezek nem igazi képek!!
-Hogy jutunk el Londonba?-kérdezte Harry szóra sem méltatva Lailát.
-Repülni fogunk-szólalt meg Luna álmatag hangján.Hagrid kunyhójánál álltak és a lánynak igaza lett.Thesztrálok jelentek meg Harry és Hermione véres talárjai miatt.Szó nélkül indultak el és a vártnál hamarabb megérkeztek. Egy elhagyott telefonfülkéhez szaladtak Harry után aki benyomta a megfelelő gombokat és a lift leindult.Az egész épület üres volt.
-Miért nincs itt senki?-kérdezte Laila. De Harry csak vadul tovább nyomta a gombot és elindultak a legalsó szintre. Onnan Harry egy lépcső felé vezette őket majd egy kerek terembe értek megannyi ajtóval.
-Itt van valamelyik ajtó mögött.Nyissunk be rajtuk.Benyitottak és különböző szobákat találtak.A legfélelmetesebb egy romos boltívet rejtett magában...Kb ötödjére Harry végre megtalálta azt amelyiket kereste.
-Ez lesz az!-és bevezette őket egy jóslatokkal teli terembe.
-Gyertek Sirius ott lesz a 97-es sornál.
De a síri csend nem ezt támasztotta alá.Mikor odaértek semmit nem találtak.Majd Ron szólalt meg.
-Harry itt a neved egy jóslaton.Harry odament és a kezébe vette a kis gömböt.Nem is sejtve mit indított el ezzel.
VOUS LISEZ
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanfictionLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...