Feszültség.Ez volt a jellemző a beavatottak hangulatára.Harry minden adandó alkalommal a nyomukban volt követte őket.Laila tudott a térképéről....
-Ha mégegyszer rajta kaplak,hogy követsz megjárod.Szállj le rólam Harry.-figyelmeztette egyik alkalommal.
-Ha nem tudnám,hogy terveztek valamit akkor nem kényszerülnék erre...Elkezdődtek az edzéseik.Laila örült,hogy megint repülhet.Abban a pár órában megszabadult életétől és csak a kviddicsre koncentrált.Puceyval folytatták amit tavaly elkezdtek bár Laila rohadtul érezte magát miatta.Dracot akarta de úgy gondolta így talán eltudja terelni a gondolatait és Harryt is megtéveszheti.
Draco is újra Pansy társaságát kereste aki úgy nézett a fiúra mint egy isten.Hülye liba!Nem látja,hogy Draco mennyire el van veszve...Csak a jó pasit látja benne.Pedig mennyivel több van benne...Barátaival tanult,szórakozott Puceyval aludt és kviddicsezett. Próbálta kideríteni mit tervez Draco.Ebből állt az első pár hete.Ha valaki kívülről nézi azt gondolhatná milyen jó élete van. Pedig küzdött magával és helyzetével.Nem tudta ki ő igazából...
Harry újra külön órán vett részt.Laila megismerte apja anyját és mugli apját...Nem így képzelte el őket...Nagyanyja egy nyomoruságos sorsú boszorkány volt aki apjával és testvérével élt együtt. A családi örökségeket őrizték,mert másuk nem volt:egy gyűrűt és egy medált.Nagyapja meg egy jóvágású gazdag mugli.
Nem tudta ez miért fontos és miért mesél Dumbledore apja múltjáról.Nem tudta kihez fordulhatna így felkereste Pitont.Elmesélte mit tudott meg...
-Nem kéne mások gondolataiban kutakodnod.Olyan információk birtokába juthatsz amivel aztán csak saját magadnak ártasz.Jobban tennéd ha hallgatnál ezekről.Megértelek,hogy kiváncsi vagy.De a sötét nagyúr még lehet tőled sem venné jó néven,hogy a múltjában kutakodsz.
-Nem tudom mi tévő legyek...-bukott ki Lailából.-Ez nem maradhat örökre titokban és akkor vége mindennek.Nem tanulhatok tovább nem kezdhetek semmit az életemmel. Apámat nem érdeklem szemmel láthatólag és nem tudom mi a szándéka velem.De nem tudom kihez mehetnék.Dumbledore bezárt,a barátaim meg őt követik.Bárhova mennék csak bajt hoznék az ott lévőkre...És Draco...Piton nem válaszolt rögtön.
-Tudom,hogy most szenvedsz.Sötét idők fognak jönni ez biztos.Én azt ajánlom húzd meg magad és ne adj okot senkinek,hogy beléd kössön.Ami apádat illeti...Nos senki nem tudja mi jár a fejében és amíg távol van addig nem is fogjuk megtudni.Draco meg legyen az én bajom.A fiú ugyanolyan makacs mint te.De rajta tartom a szemem.
-Ahogy Harry is...A rögeszméjévé vált,hogy Draco halálfaló és tervez valamit.
-Pottertól majd gondoskodom,hogy ne legyen ideje kutakodni!És most menjél!Másnap bájitaltanon már kész főzetek várták őket.Mint mindig most is Hermione hadarta el miket láthatnak. Százfűlé főzet,,Boldogság és Szerelem főzet.
-Az elsővel bárki alakját felvehetitek ameddig tart a hatása,a boldogságot nem kell elmagyarázni ahogy a szerelmi bájitalt sem.Viszont azzal vigyázni kell,mert túlzott megszállotságot is előidézhet.Mindenki azt a személyt érzi benne akihez a legjobban vonzódik.Tessék bátran előrelépni és megmondani mit éreztek.Sorba álltak,bár Laila nem akart.Harry lépett elsőként az üsthöz:Görögdinnye,liliom és seprű illatát érezte.Laila magán kívül nem ismert olyat aki görögdinnyés sampont használna.
Draco is odalépett:görögdinnye,eső és édes parfüm keverékét valamint citromot.Laila imádta a citromot magában vagy bárhogy.Draco ránézett majd bocsánatkérően Pansyre.
Laila is odaállt:Menta,zöldalma és dior parfüm.Egyértelműen Draco. Nem örült neki..
-Nos van nálam még egy fiola amiben Felix Felicis van magyarul folyékony szerencse.Ez lesz a jutalma annak aki eltudja készíteni az Élő halál esszenciáját amit a 10 oldalon találhattok.Laila örült,hogy végre dolgozni kezdenek ugyanis eddig csak jegyzeteltek. De nem játt sikerrel ahogy senki Harryn kívül.Laila tutira vette,hogy csalt mivel sosem tartozott a tehetséges bájital keverők közé.Annak végképp nem örült,hogy nála landolt a szerencselé....
Másnap a hirdető tábláról tudomást szereztek,hogy idén megkezdhetik a hoppanálási tanfolyamot.
Megérkezett a tanár aki előadta monológját.Karikákat varázsolt elő a semmiből és a feladat az abba való hoppanálás volt.Senkinek sem sikerült,mondjuk Laila nem is koncentrált hanem Dracot figyelte ahogy Cracknak és Monstrónak magyaráz és Harryt ahogy kihallgatja őket.Elővette pálcáját és Draco felé irányított egy követ.Draco ránézett és Laila fejével Harry felé bökött.
-Jobban is vigyázhatnál hol beszélgetsz...-mondta neki Laila.
-Kösz szépen.-és ezzel el is fordult de Laila nem engedte.
-Draco légszíves engedd,hogy segítsek.
De a fiú csak a fejét rázta és elsétált...
YOU ARE READING
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanfictionLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...