Minden túl jó

367 11 0
                                    

-Jó reggelt!-adott arcára egy puszit George.Lailának kicsit fájt a feje a sok alkohol miatt,de vidáman ébredt.Közben látta,hogy a szobatársai is visszatértek de mind egyedül volt.

Amikor felöltözött Fred megjegyezte,hogy tetszenek a karmolás nyomok testvére hátán.Laila válaszol hozzávágott egy párnát.Kapott Georgtól egy hosszabb pulcsit így abban térr vissza körletében.

-Látom jól telt az estéd.De elhiheted,hogy velünk jobban telt volna.-szólította meg Flint.
-De gondolom ti sem unatkoztatok.

Látta még ahogy fiatalabb lányokkal lépnek.Malfoy is ott volt,és végig nézett rajta.(Azt hiszem elvesztettem ezt a lányt...Talán jobb is.Apám úgy sem örülne ha egy Diggoryval jönnék össze.Ők sem különbek mint a Weasleyk).

Este a megbeszéltek szerint találkozott Harryvel. Ron és Hermione végül nem tartottak velük,csúnyán összevesztek a bál után. Sirius lejött értük a kapuhoz és a gyerekek kiszóltak a köpeny alól,hogy itt vannak.Vagy 20 percet gyalogoltak és másztak mire elérték a búvóhelyét ahol Csikócsőr is ott volt.Sirius először betömte az ételt.
-Meséljetek!

Majd Harry elmondta mi történt miután bekerült a neve a serlegbe és hogyan vette az első akadályt.Laila hozzá tette mind ezt Mordon segítségével.
-Lehetséges,hogy Dumbledore kérte figyeljen Harryre.Igor Karkarov egykor halálfaló volt.Harry álmodsz még?

A fiú bólintott.Sirius erre Lailához fordult.
-Szeretném ha Harry mellett maradnál Dumbledortól tudom,hogy van köztetek valami kapocs.Laila nem örült ennek,Dumbledore vele miért nem beszélt vele sohasem erről.Elbúcsuztak majd visszasiettek a kastélyba.

Másnap egy halom ajándék hevert Laila ágyának végében.Barátai és csapattársai is meglepték.Georgetól egy karkötőt kapott amin egy orszlán és egy kígyó kapcsolódik egybe.Aztán ott hevert még egy csomag.Nem volt rajta semmi.Laila kibontotta és egy ezüst gyűrűt talált benne gyönyörű kővel a közepén.

Bátyjával személyesen adták át ajándékaikat.Laila egy új parfümöt kapott Ced meg egy Diggory feliratos felsőt.

A következő másfél hónapban Laila rengeteg időt töltött George társaságában.Beszéltek a terveikről mit szeretnének majd csinálni.Barátja elmondta,hogy egy varázsvicc boltot szeretnének nyitni.Szex terén is egyre változatosabb és kibontakozóbb lett a  kapcsolatuk.Barátai is úgytűnt megbékéltek azzal,hogy kivel jött össze.Flinték minden adandó alkalommal elmondták jobbat érdemelne.Pucey is csak mosolygott rá és kacsingatott bármikor amikor meglátta.

Bátyja egyre inkább komorabb lett ahogy közeledett a következő próba.
-De ugye megfejtetted a tojás titkát?
-Meg igen,de ettől csak még rosszabb lett.

Cho közeledett feléjük így Laila inkább elvonult.Mordon bekeményített az óráin és mindenkire kimondta az Imperius átkot és a feladat az volt,hogy legyőzzék azt.Harry és Laila már az első órán sikeresen vették a feladatot.

A próba előtti héten látta Harryn,hogy egyáltalán nincs jól.
-Harry nekem nem tudsz hazudni.Nem oldottad meg a tojás titkát mi?

Laila viszont akcióba lendült és elhintette bátyja előtt,hogy Harry még mindig vakon van.Cedric azt tette amire számított segített Harryt rávezetni a megfejtésre.
-Hogy fogok lélegezni egy óráig a víz alatt?

De sajnos Lailának sem volt ötlete.A próba előtti éjjel Piton lépett oda hozzá miszerint Dumbledore hivatja.Nem csak ő volt meginvitálva hanem Ron,Hermione és egy szőke kislány is.Dumbledore elmagyarázta,hogy reggel a próba előtt saját maga fogja őket elaltatni és levinni a sellőkhöz.És a bajnokok feladata lesz őket megmenteni.Lailának jól esett,hogy ő volt Cedricnek a legfontosabb.

Reggel Dumbledore úgy is tett ahogy mondta és Laila már csak akkor tért magához amikor bátyja felhúzta a víz felszínére.Óriási üdvrivalgás fogadta őket.Kimásztak és Madame Promfrey azonnal ott termett mellettük és egy gőzölgő folyadékot nyomott a kezükbe.
-Első lettél Ced-ölelte meg Laila.Gratulálok. Ugyanis Fleur nem tudta teljesíteni a feladatot.George is odasietett hozzá és megölelte.Egy idő után megjelent Krum majd Harry aki nem csak Ront hanem a szőke kislányt is felhozta.

A pontozás végére Cedric és Harry voltak az első helyen.
-Hogy oldottad meg végül-kérdezte Laila.
-Dobby kihallgatta McGalagonyt és Mordon és ott hallotta a varangydudvát.

Valentin nap alkalmából George kisebb tüzijátékot rittyentett és egy igazi szenvedélyes estével ajándékozta meg Lailát.Szuszogva dőltek el miután egymáséi lettek.-Ezt megtudnám szokni minden nap-mondta George.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now