A mentőakció
-Menjünk Lockhart után,ő megpróbálja megmenteni a húgodat.Talán mi is segíthetünk neki!-mondta Harry Ronnak.A három barát elfutott Lockhart szobájába a tanár nem a megmentő akcióhoz készült hanem épp a holmijait pakolta.
-Maga meg mit csinál?Nem a húgom után indult?-kérdezte Ron.
-Ne haragudj kis barátom,de sajnos el kell menjek.-válaszolt Lockhart.
-De hát nem mehet csak így el! A húgomat meg kell menteni!Maga a nagy kalandor és hős pont most futamodik meg?
-Ugyan már Ron hát látszik rajta,hogy egy szélhámos!-mondta Laila.
-Igen te hamar átláttal rajtam,de egy valamit te sem tudsz,hogy a felejtés átokhoh nagyon is értek.-és Lockhart pálcát rántott.De Lailáék is résen voltak!
- Most szépen velünk jön és segít nekünk!Gyerünk-majd Harry megbökte a pálcájával.Elindultak vissza Myrtille mosdójába.Harry végigjárta a mosdókat és végül megtalálta amit keresett.
-Itt van egy kígyóminta!-szólt a többiekhez.
-Mondj valamit párszaszóul-adta az utasítást Ron.
- Nyílj ki!-mondta Harry bár Ron és Lockhart arckifejezéséből ítélve csak Laila értette.Aztán a mosdó egyszer csak kinyílt és egy hosszu csúszda formájú cső jelent meg.
-Mit mondtál Harry?-kérdezte Ron.
-Hogy nyílj ki-válaszolta helyette Laila.Ron nem vette észre,hogy ezzel Laila elárulta magát,de Harry ránézett Lailára aki némán megrázta a fejét.
-Maga megy elsőnek!-fordult oda Harry Lockharthoz.-Gyerünk!Majd mielőtt ellenkezhetett volna Laila belökte. Hallgatták ahogy ordít majd,hogy megérkezik és szitkozódik.Úgy vélték nem történt baja így utána csúsztak. Egy hatalmas csőrendszerbe érkeztek. Bemásztak az egyikbe.Lailát ismét valami furcsa érzés fogta el,mintha valami hívná őt.Csendben haladtak előre amikor Lockhart megbotlott valamiben.
Egy hatalmas levedlett kígyóbőrt találtak. Harry előreszaladt,hogy hol a vége Lockhart meg elájult.Vagyis csak azt hitték,amikor Ron odahajolt hozzá kikapta a kezéből a pálcát.
-És most búcsúzzatok el az emlékeiteiktől!Exmemoriam!Ám Lockhart nem tudta,hogy Ron pálcája törött így az átok önmagát találta és egy hatalmas robbanást idézett elő. Ronékra hatalmas kődarabok zuhantak és az egyik pont Laila lábára zuhant és a lány érezte,hogy eltörik.Harry a kőtörmelék másik oldalán ragadt.
-Jól vagytok?-ordított Harry!
-Nem,azt hiszem eltört a lábam!-válaszolt Laila.
-Én jól vagyok,de Lockhart nincs túl jó bőrben.Ugyanis a professzor saját magát sem ismerte fel.
-Harry menj tovább muszáj megtalálnod Ginnyt! Mire jössz megpróbáljuk eltüntetni a köveket.Így Harry egyedül ment tovább.
-Ron gyere segíts felállni!-szólt Laila! Muszáj eltüntetni a köveket és csak az én pálcám működik.
-És mi a terved?-kérdezte Ron.
-Nem tanultuk még az eltüntető bűbájt.
- Megpróbálom a lebegtető bűbájjal arrébb vinni őket,a kissebbeket meg próbáld kézzel.Laila alig bírt megállni a törött lábán de nem adta fel. Már vagy 20 perce pakoltak amikor Laila akkora fájdalmat érzett mint még soha. Nem is bírt talpon maradni hanem neki esett a falnak és ordított fájdalmában.
-Laila úristen jól vagy?-szaladt hozzá Ron.
-Nem tudom mi történt de már jobban vagyok.Ron furcsa szemekkel nézett rá. Tovább haladtak a munkával amikor végre lépteket hallottak.
-Laila,Ron minden rendben mi vagyunk azok! Velük volt még egy főnix madár és Harry karjában egy kard.
-Gyertek Fawkes kitud vinni innen minket.Ugyanis a madár bármekkora súlyt képes volt elbírni.Mire kiértek Dumbledore már várta őket!
-Most mindenki azonnal elmegy a gyengélkedőre és majd utána megbeszéljük a történteket. Dumbledore elővarázsolt egy hordágyat Lailának és a kiscsapat elindult a gyengélkedőre.
Madame Promfrey kb 5 perc alatt meggyógyította Laila lábát és alig fájt utána.Tom Denem
Miután végeztek a gyengélkedőn Dumbledore már várta őket.
-Nos Harry először is szeretném ha elmesélnéd mi történt lent a kamrában.
-Amikor elszakadtunk egymástól,tovább indultam és hamarosan elértem egy nagyobb terembe.Ott megláttam Ginnyt aki a földön feküdt odaszaladtam hozzá de már alig élt.Az a napló volt mellette amit Myrtille mosdójában találtunk. Amikor felnéztem Tom Denem állt előttem.A fiú aki miatt Hagridot lecsukták.Furcsa volt de nem számítottam először rosszra majd észrevettem,hogy elvette a pálcám.Kértem,hogy segítsen de azt felelte már nem lehet.És ahogy Ginny haldoklik ő egyre erősebb lesz.Majd elmondta,hogy hónapok óta rám kiváncsi hogyan is tudtam legyőzni Voldemortot.És elárulta,hogy Ginny volt az aki kinyitotta a kamrát és írta a falra az üzeneteket.Tudta,hogy ha elrabolja Ginnyit én utána fogok menni. Majd mikor kérdőre vontam elárulta,hogy ő maga Voldemort.Majd előhívta a kígyóját,mire a semmiből előbukkant a teszleg süveg és Fawkes. A kígyónak nem tudtam parancsolni hiába értettem a nyelvükön. Fawkes a segítségemre sietett és megvakította a kígyót.Sikerült kicseleznem és mikor újra felvettem a kardot egy kard jelent meg benne. Sikerült megölnöm a kígyót de a foga beleszúródott a karomba.Visszabotorkáltam Ginnyhez majd egy sugallat gyanánt beleszúrtam a naplóba a fogat ami ennek hatására mintha vérezni kezdett volna. Tom Denem is megérezte és mikor többször beleszúrtam az emléke semmivé foszlott és Ginny felébredt.-fejezte be Harry.Amikor Harry a napló megsemmítéséhez ért Laila érezte Dumbledore tekintetét magán.De nem szólt bele,nem akarta hogy bárki tudja mi történt. Laila rájött,hogy valószínüleg megérezte amikor Harry leszúrta a naplót...
-Laila,Ron kérlek írjatok szüleiteknek,hogy minden rendben.A kaland után
-Laila most hallottam mi történt!-zárta karjaiba Cedric- Elment az eszed,hogy lementél oda?Rosszabbul is elsülhetett volna.
-De jól vagyok és ez a lényeg!-ölelte vissza bátyját.Gyere menjünk írok anyáéknak,hogy jól vagyok!Közben elmesélte Cedricnek a történetet.-Miért nem szóltál nekem ezekről?-kérdezte Ced.
-Nem is tudom,igazából csak sodródtam az árral...De most már így alakult. Miután megírta a levelet elköszönt bátyjától.-Te teljesen meg vagy hibbanva Diggory?-köszöntötte Flint az ajtóban.Kockáztatod az életed egy Weasley miatt? Meg is hallgattál volna...Máskor legyen több eszed és ne játszd itt a hőst..A csapatnak szüksége van rád.
-Én is örülök neked Flint,és kösz de eszemnél vagyok...-válaszolt Laila.Barátai siettek oda hozzá.
-Laila te tényleg egy hülye vagy- ölelte át Daphnee.
-Igen mi lett volna velünk ha meghalsz-helyeselt Blaise.
-Jól van srácok nyugi itt vagyok és semmi bajom...Amikor végre békén hagyták Malfoy lépett oda hozzá.
-Azért örülök,hogy nem nyíródtál ki..A csapat miatt persze..-tette hozzá gyorsan.
-Kösz Draco értékelem,hogy legalább a csapatból hiányoltál volna.Sajnos a vizsgákat ugyanúgy meg kellett írniuk,de szerencsére Laila megint remekelt.A házkupát idén megint csak a griffendél nyerte Harry miatt.A vonat úton Laila inkább Blaisékkel töltötte.Nem igazán akart Harryvel egy helységben maradni nehogy felhozza a párszaszós témát.Mikor beérkeztek szülei szorosan átölelték és megígértették vele több ilyet nem csinál.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)
FanficLaila Diggory "szerető" családban nőtt fel ám miután megkezdi tanulmányait a Roxfortban sok mindenre fény derül.Kísérd végig ahogy keresi útját a szerelmet az igaz barátait és igazi apja szeretetét.Az írásban trágár szavak és 18+-os jelenetek is les...