Nem lehetsz az enyém

363 12 0
                                    

Laila mivel minden RBF vizsgájára kitűnőt kapott az összes általa választott tárgyból részt vehetett a ravasz kurzusokon.

A ceremónia igen csak sötétre sikeredett mivel Dumbledore apjáról beszélt.Buzdította őket az összefogásra és az együttműködésre.Kedve lett volna felállni és megkérdezni,hogy amikor az összefogásról papolt arra gondolt amikor arra buzdította embereit,hogy zárják be őt vagy akiknek addig segített csúnyán cserbenhagyták.Fél szemével közben Dracot figyelte aki hozzá sem ért az ételhez.

Már a hét első felében egyértelmű lett a számára,hogy Draco nem akarja,hogy részt vegyen a tervében.Nem is mondta el mit tervez és apja megtanította neki az oklumemciát.Piton mindkettőjüket faggatta ám egyikük sem beszélt terveiről.
-Inkább örüljön,hogy végre SVK-t taníthat.Ez azt jelenti Dumbledore bízik magában.-válaszolt egy kis gúnnyal a hangjában az egyik faggatás során.
-Azt hittem legalább neked van annyi eszed,hogy tudd csak segíteni akarok.Azt hiszem jól tudod,hogy mellettetek vagyok és nem ellenetek.-mondta Piton.
-Nem tudom mit tervez nekem sem mondja el...De látom rajta,hogy szenved..És olvasni sem tudok az elméjében...

Harryt is folyamatosan a fejében érezte és egyáltalán nem könnyítette meg a dolgát,hogy minden órájuk közös volt.Az egyik ilyen után Harry karon ragadta és elterelte egy kietlen folyosóra.
-Mégis mi az istent gondolsz te magadról.Még egy ilyen és nem lesz mivel varázsolj többet.-támadott neki Laila.
-Tudom,hogy Draco halálfaló lett.Nem tudom neked mi a terved,de figyellek titeket.-mondta Harry.
-És most mit vársz mi? Szánalmas vagy...Mindig kell valakit találj akit magad helyett húzol le ugye?Nem elég a saját elcseszett életed kell a lelkednek,hogy valakinek rosszabb legyen...Azt ajánlom foglalkozz a magadéval és hagyj minket békén.-majd elfordult de megtorpant.-Ja és Harry...ne feledd ki hagyott cserben kit...Ne akard magad egy hősnek beállítani,mert kicsit sem vagy az.

-Mit akart?-kérdezte Blaise.
-Semmi különöset csak,hogy figyel minket.

-Hé Laila.-szólította meg Pucey.Mivel Umbridge elment újra kviddicsezhetett.
-Draco visszamondta a posztját....Remélem te nem tervezted ezt.
-Nem nem terveztem.Megvannak már az új tagok vagy idén tartunk válogatót?
-Már megvannak...Theo eddig is tartalék volt így ő lép Draco helyére Vaisey és Baddock meg a két üres helyre. Jövő héten kezdünk.

Laila Dracot kereste és megtalálta a körletük sarkában Crack és Monstro társaságában.
-Beszélhetnénk?Ez azt jelenti,hogy mennetek kéne...Megvárta míg a két fiú elsétál.
-Aggódom érted Draco.Már mások is észrevették,hogy megváltoztál...Elzárod magadat tőlem,pedig én segítenék.
-Nem kell a segítséged.Egyedül kell megcsináljam!Jobb ha elkerülsz és békén hagysz.-válaszolta a fiú.

(Menj innen kérlek.Nem szerethetsz engem,csak bajt hozok rád is.Nem tudnék rád vigyázni,hát még a saját családomra sem tudtam.Tudnád mennyire szeretlek)(Miért nem engedi,hogy segítsek? Akarom őt az elcseszett életével együtt.De nem nem akarhatom.Apám miatt folyamatosan veszélyben lenne ahogy mindenki...)

Laila ott hagyta.Felment szobájába és szabadon engedte elméjét.Harryt látta ahogy egy levelet olvas...Dumbledore külön órákat akar neki tartani...Vajon mit tervezhetnek? És Dumbledore miért nem veszi számításba,hogy Harry elméje olyan mint egy nyitott könyv számára? Hiszen nem bízik benne...

Nem kellett sokat gondolkodnia ezen. Másnap mintha Harry direkt rakta volna gondolatait a lány fejébe.Apját látta amint Dumbledore közli vele,hogy varázsló.Furcsa volt alig 11 évesen látnia.Hasonlítottak. A fekete haj és a vonásaik.Egy mugli árvaházban nevelkedett.Hallotta ahogy apja közli tud a kígyók nyelvén és már használta erejét másokon...Bántotta őket...Laila szomorú lett.Rosszul esett neki,hogy ezeket így kellett megtudnia és nem saját apja mesélte.Aki eltűnt és azóta nem is jelentkezett.Fogalma sem volt mit csinálhat és megint rátört a magány.Lehet,hogy nem volt igaz,de hiányozott neki régi élete.Aztán el is hesegette ezeket a gondolatokat...

Lumpshluck újabb találkozót szervezett de Laila kihagyta.Nem volt kedve jópofizni így a kviddicsre hivatkozva lemondta.
Tehetetlennek és dühösnek érezte magát.Dühös volt apjára,Dracora,Dumbledorra és régi barátaira is.A mardekár még inkább közutálat tárgya lett mint eddig bármikor.Már egyáltalán nem kommunikáltak egymással és akik eddig jóban voltak egy-egy mardekárossal azok is elfordultak.Laila undorodott tőlük...Pedig legtöbb társa itt volt a legboldogabb.És cseppnyi gonoszság sem volt benne.De ez nem számított.Már semmi sem számított. Laila csak egy célt tartott a szeme előtt:Megmenteni Dracot akinek nem volt választása...Csak a fiú ezt nem hagyta.Bezárkózott és két barátján kívül csak néha Blaise társaságában látta.Próbálta Blaise elméjét megnyitni de semmi konkrétumot nem látott.

Laila Diggory/Laila Denem(Voldemort eltitkolt lánya)Where stories live. Discover now