Ния и Хънтър се сближаваха все повече и повече. Плашеше ме. Вярвах на Хънтър, но имах лошо предчувствие. Днес той не беше на училище.
- Да си виждала Хънтър? - попитах Ния.
- Не, вероятно се чуди как да скъса с теб. - отвърна тя и седна на един чин.
И аз седнах на някъкъв чин. Исках да съм на един от последните, но за съжаление всички от последната редица бяха заети. Там винаги е купон. Поне не бях най - на зле. Първите чинове. Аз седнах на един от предпоследните. Господина по математика влезна в стаята и мъчителния час започна.
Не можах да се средоточа върху това, което говореше учителя. Не е като изобщо някога да съм успявала, но този път ме тревожеше една мисъл. Дали Хънтър е добре? Вчера вечерта го преследваха полицаи. Ами ако го бяха заловили? Боже, ако сега е в затвора? Не можа, нали? Непълнолетен е. Дано да беше добре.
- Тейла, смяташ ли да отговориш на въпроса? - попита господина?
Аз едвам знаех на кой свят се намирам. За какъв въпрос изобщо ми говореше господина?
- Не знам отговора. - казах аз.
- Какъв беше въпроса?
- Забравихте ли?
- За разлика от теб поне съм го чул.- затапи ме господина. - Двойка.
Каквото и да правя този дявол пак ще ми пише двойка. С него съм се отказала отдавна. За жалост му беше рано да се пенсионира. Изглежда на около четиридесет години. Да не и по - малко.
Телефона ми звънна.
- Кой не си е спрял звука на телефона? - попита господина, готов да напише още една двойка.
- Може ли да вдигна?
- Не.
- Майка ми е. Моля ви! - не беше тя. След като ме интересуваше толкова много, чак да помоля . Беше непознат номер, но вероятно бе Хънтър. Трябва да си запиша номера му.
- Не ме интересува кой е. Остави телефона !
Излязох в коридора и вдигнах.
- Ало?
- Тейла, нали помниш, че ме гонят полицаи? Е, вече не. Заловиха ме.
- В затвора ли си?
- Не, как иначе си говорим по телефона? Намериха ме. Явно се изследвали за отпечатъци от пръсти и са разбрали, че съм аз.
- Какво смяташ да правиш?
- Аз и Луна имаме план. Ти просто недей да се тревожиш за мен. - каза той и затвори.
Дано плана им да беше добър, че иначе... не ми се мисли. Точно преди да се върна в класната стая и звънеца удари.
YOU ARE READING
Да си играеш с огъня
Teen FictionОбзалагам се, че не знаете какво означава думата "пирокинеза". Това е психическа сподобност, позволяваща на човек да създава и контролира огъня с ума. Тейла Моргън е една от надарените с тази способност. В началото тя приема всичко това за игра, но...