- Хей, Ния не мислиш ли, че е глупаво да се сърдим една на друга само заради момче? - попитах аз след последния час - физкултурата. Трябваше някоя от нас двете да започне тази тема.
- Ако ти е такъв проблем може да скъсаш с Хънтър.
- Стига, та ние сме най - добри приятелки от трети клас. Глупаво е да прекратим приятелство от си за това.
- Аз ти казах какво може да направиш. - не я разбирам. В един момент ми се сърди, а друг - не.
- Добре. - запътих се да си тръгвам.
- Не, бе шегувах се. Наясно съм, че е глупаво и съжалявам за... Наясно си. Не ти се сърдя. Надявам се и ти на мен да не се. Обещахме си да не се караме за момче, когато бяхме по - малки. Не че сме много големи.
- Значи все пак си се влюбила в някой друг?
- Не. - погледнах Ния с подозрителен поглед, чрез който тя разбра, че я познавам прекалено добре. - Добре, да.
- О, момчето без гадже. - обади се един смотаняк.
- Я, малъквай! - казах аз.
- Имам гадже. - излъга Ния.
- Така ли? Кой?
- Хари Стайлс. - отговори подигравателно Ния и го хвърли във въздуха с телекинезата си. Беше смешно, едвам се сдържах да не се разсмея, но все пак я погледнах накриво. - Спокойно, никой няма да повярва на историята му.
- Не разбирам защо е такъв проблем да си нямаш приятел. - отклонихме темата.
- Лесно ти е да го кажеш. Ти си имаш. Ще разбереш колко цениш някой чак след като го загубиш.
- Може ли във фантазиите ти Хънтър да не умира?
Ния се засмя. Обичай нейния нежен смях. Не, бях влюбена в него! Пасвате си идеално с нежните черти на лицето ѝ. Единственото нещо, което я делеше от съвсем мило и сладко момиче, бе фактът, че подмятания момчета с телекенеза. Никой не знаеше какво се крие зад тези прекрасни нежни кафяви очи и ангелска усмивка.
- И ти отново не ме слушаш. - трябва да започна да слушам какви ми ги дрънкат хората.
- Да, но ако може недей да повтаряш.
Ния се опита да се направи на ядосана, но не успя да скрие усмивката си.
- За какво си говорите? - намеси се Хънтър в разговора ни с лека усмивка.
YOU ARE READING
Да си играеш с огъня
Teen FictionОбзалагам се, че не знаете какво означава думата "пирокинеза". Това е психическа сподобност, позволяваща на човек да създава и контролира огъня с ума. Тейла Моргън е една от надарените с тази способност. В началото тя приема всичко това за игра, но...