Беше късно вечерта. Седях на леглото си в опит да азаспя. Но не можех. Всеки път щом затворях очи, яростта просто натрупваше. И се случи. Цялата къща беше в пламъци.
Трябваше да се успокоя. Щях да ни убия. Какво ставаше с мен? Никога не съм губила контрол така. Ръцете ми бяха в пламък. Изтичах до банята. Намокрих ръцете си, за да изгасне огъня от тях. За моя щастие огъня изгасна от цялата къща. Чух стъпките на майка ми. Усетих напрежение, затова отидох в гората. Вероятно пак щях да подпаля нещо, но нямаше да е майка ми... Или баща ми.
Губят все повече контрол над силите си. От малко обучение в гората се превърна в пожар. Ставаше все по - горещо.
- Тейла. - Ния беше зад мен. Изглеждаше твърде спокойна.
- Какво правиш тук? - попитах аз, докато разтърсват ръцете си, за да изгася огъня от тях. Но без успех. Той просто идваше отново и отново.
- Всичко е наред. - опита се да ме успокой тя.
- Ния, не трябва да си тук.
- Ти също. Губиш контрол.
- Да, наясно съм.
- Успокой се!
- Просто се махни!
Пламъците се насочиха към нея. Бях бързи. Задуха доста силен вятър. Изгаси пламъците с лекота. Един клон от близкото дърво се счупи благодарение на силния вятър.
- Тейла! - причината за доста силния вятър се обади.
- Хънтър? Какво правиш тук?
- Имам същия въпрос, Тей? Заедно със "Какви ги вършиш".
- Да, какво беше това? - попита Ния.
- Не знам. Не можех да заспя и изведнъж цялата ми стая се озова в пламъци. Всъщност, не само стаята. Цялата къща. Опитах се да го контролирам, но не можах. Огъня правеше каквото си поиска. Не можех да го изгася от ръцете си и...
- Емоциите влияят на силите ни. - съобщи спокойно Хънтър. - Не оставяй огъня да те контролира. Концентрация, спокойствие и практика. Това е спасението. Къщата ти още ли е в пламъци?
- Не, те изгаснаха. Някакси...
- Предлагам да се успокоиш и да си вземеш хубав сън. - каза Ния.
- Съгласен съм.
Значи все пак Джас и всички от лабораторията бяха прави. Не мога да контролирам силите си и съм заплаха за околните.
KAMU SEDANG MEMBACA
Да си играеш с огъня
Fiksi RemajaОбзалагам се, че не знаете какво означава думата "пирокинеза". Това е психическа сподобност, позволяваща на човек да създава и контролира огъня с ума. Тейла Моргън е една от надарените с тази способност. В началото тя приема всичко това за игра, но...