Нямаше как да се изложа повече

50 7 1
                                    

Сънувах как изгаря цялото малко хубаво градче. Събудих се потна. Поне кошмарът приключи. Не, връщам си думите. Той тепърва започваше. Беше понеделник. Пригответе, защото след няколко минути и щях да се окажа убиец на братя.

Златните ми минути на спокойствие изтекоха, защото отидох на училище. Веднага щом влязох в училището и всички погледи се насочиха към мен. Гадно е да си център на внимание, особено ако е защото смятат, че си убил брат си.

Просто минах през тях и се запътих към кабинет тридесет и три, където имах час. Докато изкачват стълбите видях Хънтър седнал на една от стълбите.

- Ще ми се днес да бях болна. Абсолютно всички ме гледат странно.

Хънтър се засмя и отвърна:
- Може би, е защото си по пижама.

- Какво? - наистина бях по пижама. - Иска ми се да се гръмна.

- Недей, ето. - Хънтър ми даде худито си. - Стискай палци някой от приятелките ти да си носи резервен панталон. - той стана от стълбището и влезна в кабинет тридесет и шест. Първия му час е биология. Горкият.

Отидох в тоалетните. Как можеше да отида на училище по пижама? Колко трябва да си прост, че да го направиш. Само аз мога да се изложа така. Писах на Ния. Тя дойде веднага.

- Само ми обясни защо си отишла на училище по пижама?

- Не знам. Защото ми е толкова акъла.

- Имаш късмет, че днес имаме физкултура. - тя ми даде един черен спортен клин.

Преоблякох се. Да преговорим. Бях с бяло худи от Хънтър и с черен спортен клин от Ния. Много по - добре от пижама.

Натъпках пижамата в шкафчето си и отидох в час.

Ния в голямото междучасие изтича до тях да си вземе клин за физическото, което беше последен час.

Да си играеш с огъняWhere stories live. Discover now