Джас се оказа готин

126 7 14
                                    

- Няма ли да използваш силите си? - попита Джас.

- Не.

- Защо? Имаш цяла лаборатория за горене.

- О, нали помниш онова момиче, което по погрешка запалих? Е, то ми беше най - добра приятелка и докато лежеше в болницата, заради мен, си обещах, че повече няма да ползвам силите си.

- Знаеш, че ще ги използваш все по - често, нали? Дори и без да искаш. Ще палиш огън по невнимание, гняв и други тем подобни.

- Няма.

- Щом така мислиш...

Бях в една малка стайчка. Представете си килия, но с нормално легло и бели стени. Това беше моята стая.

- Какво ще ми правите в лабораторията?

- Ще изследваме силите ти. Няма да те нараним.

- Не звучиш убедително. Гледала съм филми за това. Бръснете им главите. Честно, един кичур от косата да ми пипнете - мъртви сте. Всички. Ще усетите чувството да ви изгорят жив.

- Няма да ти режем косата. Това се прави само, ако трябва да следим мозъка ти. В случая не ни трябва. Поне засега.

- "В случая"? Кога ще ви потрябва тогава?

- Ако например изследваме хора със телекинеза. Защото управляват силите си с ума. Твойте не са само с ума. Повечето са с топлината и енергията на тялото.

- Или атмокинеза и хронокинеза. А също и психокинезата.

- Какво е това?

- Трябва да ги научите. Атмокинезата е свойството на управление на времето чрез мисълта. Това включва магнитното поле на земята, промяна в температурата, създаване на вятър, та дори и дъжд. А хронокинезтата е умението да забавиш или форсираш възприятието за време. Човек с такава способност може да четете цели романи за една нощ. Ако забави времето, останалите ще виждат движенията му като на свръх-човек, речта му ще е неразбираема, но за него всичко ще изглежда нормално. Ако пък предпочете да увеличи скоростта на времето, всичко ще му се струва прекалено бързо, а той ще се движи като на забавен кадър. А психокинезата е контрол над психиката на околните.

- А пирокинеза?

- Контрол над огъня. Моята сила. - поясних аз.

- Колко още такива сили има?

- Общо, поне до колкото аз знам, са девет.

Да си играеш с огъняOnde histórias criam vida. Descubra agora