Loki 🌙 Her Zaman Seninleyim

3K 140 144
                                    

Bölüm, bir önceki konunun devamıdır.

Bölümde giydiğin kıyafet.

Beline kadar uzanan örgünü sol göğsünün üstüne getirdin taht odasına girmeden önce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beline kadar uzanan örgünü sol göğsünün üstüne getirdin taht odasına girmeden önce. Bunun sana vakit kazandırdığını düşünmüştün belki de. Çünkü bu yapacağın oldukça saçmaydı. Odin'in emrine karşı gelmek çok da mantıklı olmasa gerekti. Askerlerden biri,

"Majesteleri sizi bekliyor." diye izin bildirisini yönelttiğinde biraz önceki tedirgin senden eser kalmamıştı. Bulunduğun durumu kamufle etmeyi çok iyi biliyordun. Duygularını belli etmemek senin için çok kolaydı. Loki'nin en sevdiğin özelliklerinden biriydi bu aynı zamanda çünkü seni anlayan, maskenin ardındaki seni gören tek kişiydi ve bu onu özel hissettiriyordu.

Odanın altın sütunları arasında Odin'e doğru ilerlerken yolun ne kadar uzun olduğunu düşünmeye başlamıştın. Hemen konuyu açmak için odanın ortasında majestelerine seslendin.

"Efendim, sizinle konuşmam gereken bir konu var. Maruzatımı hoş görün," yeteri kadar yaklaştıktan sonra reveransını yaptın. "fakat düğünümüze üç hafta kala Theoric'e verdiğiniz bu görevi geri çekmeniz mümkün mü?"

Loki elbette Odin'in yanına geleceğinden haberdardı, ne konuşacağınızı duymak için senden önce gelmişti ve araya girdi pişkin bir ifadeyle, ellerini arkada, beline yerleştirmiş bir şekilde,

"Nişan geceniz dün gibi aklımda. Gerçekten zaman bu kadar çabuk mu geçti?"

Ona bakman yasakmış gibi gözlerini Odin'den tarafa çevirmiyordun. Yanlışlıkla bakmaya bile tahammülün yoktu. İkiniz de Loki'yi umursamamıştınız ve Odin,

"Endişeni anlıyorum güzel Y/N'm fakat Theoric en iyi askerlerimden ve Asgard'ın sınırları tehlike altında. Eminim ki nişanlın tahminimizden daha kısa sürede gelecek ve düğün hazırlıkları için baş başa kalabileceksiniz."

Son kelimeleri söylerken utanmış ve başını eğmiştin. Koca budalası bir tanrıça gibi görünmek hoş gelmedi biran için.

Tekrar reverans yapıp arkanı döndüğünde Loki yanına gelip sen uzaklaşırken sana eşlik etmek istedi. Sesi yalnızca senin duyabileceğin şiddetteydi.

"Onun zamanında gelip gelmemesi senin için neden bu kadar önemli anlamıyorum? Bana evet derken en ufak bir Asgardlı'nın dahi o ana şahit olması için mi, sevgilim?"

Loki ile iletişim kurdukça onun gibi oynamaya başlamıştın. İlerlerken durdun ve Odin'in duyacağı şekilde bağırdın Loki'ye yanıt verir gibi.

"Loki, bu fikrini neden majestelerine de sunmuyorsun?"

Odin bunu duymuştu ve Loki'ye seslenerek yanına çağırdı. Yüzü tedirgin bir hal alsa da sen ona güç vererek,

"Tanrım, Loki! Sen yalanlar ve palavralar tanrısısın, bunu da halledersin." dalga geçerek sırıttın ve zaferinin tadını çıkararak taht odasından ayrıldın.

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin