Anlatımımla ilgili bir probleminiz varsa söyleyebilirsiniz. Buraya genelde kalemimi geliştirmek için yazıyorum. İyi veya yapıcı yorumlara açığım. 😇
(Buluşma elbisen)
Not: Hafif Fluff
Sıcak yaz akşamlarında, gök yüzünden yavaşça kaybolan güneşin yaydığı renk tonlarına hayrandın. Tenine çarpan güneş ışıklarının pürüzsüz tenini aydınlatması ne kadar hoştu. Boynundaki saçların gıdıklarken güneş ışığı ile renginin açılması... Ten rengine, saçlarına, gökyüzüne uyacak renklerde bir elbise seçmek istedin bu yüzden. Pembe çiçeklerin, yeşil yapraklarıyla süslediği elbisenin retro görüntüsü, aynada kendini prenses gibi görmene sebep olmuştu.
Kapının çaldığını işittiğinde heyecanla nefes aldın. Odandan dışarı çıktın. Kapının önünde durduğunda saçlarına son kez şekil verdikten sonra elini kapı koluna uzatıp kulbu aşağı indirdin.
Pietro'yu spor kıyafetlerle görmeye alışıktın ve bu kültürünü ilk buluşmanızda da sürdürmüştü. Siyah tişörtünü, ona uygun bir ceketle tamamlamıştı ve bu senin beğenini daha çok artırmıştı.
"Tam zamanında geldin." dünden razıymış gibi görünmek, isteyeceğin son şey olsa da anı yaşamak senin hayat felsefenden biriydi. Neden kendini kasacaktın ki, elbette duygularını özgürce yaşayacaktın. O da senin rahatlığının farkındaydı ve hoşuna gidiyordu.
" Harika görünüyorsun, Y/N. İlk bahar perisi gibisin."
İnci dişlerin gülüşünle yüzünü süslerken Pietro'nun sol elini arkasında sakladığını fark ettin. Yaramaz bir sırıtışla bir kaşını yukarı kaldırarak,"Söylesene, arkanda sakladığın nedir?" elbette ne olduğunu tahmin ederek sormuştun.
Sakladığı elini ikinizin arasına getirdiğinde elinde pembe güllerden oluşmuş bir demet çiçek tuttuğunu gördün ve sana takdim ederken,"Bu gülleri alırken aklıma sen geldin, ama görüyorum ki zaten sen bu güllerin silüet kazanmış halisin."
Pürüzsüz tenin gül kadar yumuşak ve kadifemsiydi; elbisen beyazdan pembeye zerafetle geçiş yapan yaprakların rengindeydi ve ruhun... Pietro beyaz bir gülün masumiyet kokan manzarasını sende görüyordu. Sana hayranlıkla bakıyordu, aranızdaki benzerlikler sana biraz daha hayranlık duymasına sebep oluyordu.