Uyarı!!!: Loki'nin karısısın. İki oğlunuz var ve ikisi de ergenlik dönemlerinde. Ayrıca bu bölüm, Odin ve Frigga'nın oğlu Balder'ı öldüren Loki'nin aldığı ceza ile ilgili olacaktır. (Eğer bölümü hatırlamıyorsanız Loki vs Lady Loki 2 ye göz atın) Bölüm sadece cinsellik yönünden değil, şiddet yönünden de yetişkin temalı olacaktır. Burada işlediğim konu Norse Mitolojisinin trajedilerinden biridir, kendi yorumumu katarak tekrar yazdım uyarayım.!!!!!!!!!
Yorum yapmayı ve Beğenmeyi UNUTMAYIN!!
Dinlemek isterseniz diye background müzikler de koyacağım her kısım için tşk.
Kelime sayısı: 4900
1. Kısım: Hoşçakal - Audiomachine - I will find you
Freya (Annen)
(Bölüm Kıyafetin)
Lady Loki Balder'ı öldüren kişi olmuştu. Yine o öldürmüş, Ragnarök'ün başlamasına çanak tutmuştu. Fakat isteyerek değildi. Gözlerini kör eden Loki'nin oyununa gelmişti. Ayrıca tüm Asgard halkı gibi onun da ne kadar üzüldüğü görülüyordu açıkça. Bu yüzden serbestti. Cezadan muaf tutulacaktı. Cezaların en kötüsüne sahip olacak kişi Loki'ydi. O bir tanrıyı öldürmüştü. Üstelik hepimizin babası, yüce Odin'in oğluydu. Elbette ağır bir bedeli olması normaldi.
Loki Thokk adında güzel bir kadına bürünmüştü. Böylece kimse kendisini bulamayacak, dönüştüğü kadından şüphe etmeyecekti. Bir gün kulübesinden çıktı. Yiyeceği bittiği için balık avına çıkmak istedi. Koluna, metal tellerle örülmüş balık sepeti taktı ve kapıdan dışarı çıktı. Kulübenin biraz ilerisindeki gölün kenarına gidip çömeldi. Önce elini suya daldırdı ve ıslak ellerini saçlarına sürdü. Suyun yansımasından kendini görebiliyordu. Yüzüne dakikalarca baktı. Kadın formundaki yeni vücudunu izlerken seni hatırladı. Biricik karısını. Ölümsüz hayatının tek aşkıydın. Seni kazanmak için o kadar uğraşmıştı ki, onu sana daha çok bağladı. Şuan ne yaptığını merak ediyordu. Seni bir kez daha görmek için nelerini vermezdi ki? Yutkundu ve göz yaşı akıttı göle. Akan yaşlar küçük daireler yarattı önce, sonra büyüdü büyüdü. Sana olan özlemi de gün geçtikçe, işte böyle artıyordu. Sonra durup kulağını toprağa koydu. Topraktaki titreşimi hissediyordu. Bunlar bir sürü atın koşarak sana yaklaşmasının kanıtıydı. Loki bulunduğunun, Odin'in askerlerinin peşini asla bırakmayacağının farkındaydı. Eninde sonunda yakalanacak ve cezasını çekecekti. En azından son zamanlarını seninle geçirebileceğini düşündü.