Herkese merhaba, sizden hangi karakterleri yazmamı istiyorsanız bunu belirtmenizi istemiştim ve birkaç kişi bu isteğini benimle paylaştı. Elbette bu hikayeler sırasıyla yakında yayınlanacak fakat hazır bir hikaye olan Dr. Strange bölümümü yayımlamak istedim. Loki kitabımda okuduysanız, çooook önceden asıl orada paylaşmıştım fakat Loki bölümünden çok Dr. Strange içerdiğinden bu kitaba almak istedim. Bu yüzden güncelleyerek yazdım. Hem Dr. Strange'in yeni çıkan filmi için de güzel bir zamanlama olacaktır diye düşünüyorum.
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar...
Bölüm 1: Büyüye Bulaşma!
Dr. Strange'in en büyük hayranıydın. Odanın her yanında gazete kupürleri asılıydı. Telefonunda, bilgisayarında onunla ilgili birçok fotoğraf yer alıyordu. Hayranlığın daha çok, mistik sanatların başta gelen isimi olmasındandı. Onun gibi bir büyücü olup olamayacağını merak ediyordun. Soyut enerjinin somut dünya üzerindeki etkileri büyük olduğu için güç tutkusu sarmıştı tüm ruhunu.
İlk olarak bilgisayarının başına oturdun ve mistik sanatlarla ilgilenen kişilerin konuşmalarını dinlemeye, makalelerini okumaya başladın. Tüm gününü odanda bunlarla uğraşarak geçiriyordun. Sonunda mailine bir posta düştüğünü gördün. Başvuru yaptığın bir sürü grup arasından biri sana kabul mesajı göndermişti. On kişilik olan bu grubun on birinci üyesi olacaktın.
İlk buluşmanız şehrin en nezih semtinde, iki katlı bir evde oldu. Oraya vardığında her şey çok normal görünüyordu fakat içeri girdiğinde yalnızca mumların aydınlattığı evde, görünenler kadar görünmeyenlerin de yanınızda olduğunu hissetmek işten bile değildi.
Mor renk kıyafetler giymiş gotik görünüşlü bir kız gülümseyerek yanına geldi.
"Hey, sen Y/N olmalısın! Ben Mitzi. Aramıza katılmak için yazdığın mesaja cevap veren benim."
Elini uzattın. "Memnun oldum Mitzi. "
Kısa zamanda geriye kalan kişilerle de tanıştın. Caleb adında sarışın genç bir çocuk,
"Umarım burayı sevdin."
"Bilemiyorum, sanki arkamda biri beni izliyormuş gibi hissediyorum. Nefesini ensemde hissediyorum." bu lafın içerideki herkesin yüzünde gülümseme yarattı.
Mitzi, "Bu normal Y/N. Bir cadı olduğunun temel göstergelerinden en önemlisi."
Kaşlarını tedirginlikle çattın. "Ben bir cadı değilim. Ömrüm boyunca hiç böyle bir işe kalkışmadım. Yalnızca, Dr. Strange'in büyük bir fanıyım; hepsi bu."
Caleb, "Cadılık çoğunlukla doğuştan gelir Y/N. Ruhun bir şekilde sana yol gösterir. Öyle ya da böyle sonunda olman gereken yol sana gösterildi."