Lütfen yorum yapmayı unutmayın. Gerçekten hayran kurgu hikayeleri yorumlarla daha da eğlenceli hale geliyor ve ayrıca çizgi roman bilgilerimi harmanlayarak yazdığım hikayelerin beğenildiğini düşünerek mutlu oluyorum.
İyi okumalar.
XOXO
Sen bir balerinsin ve aileni küçük yaşta kaybettin. Bu yüzden teyzenle yaşıyorsun. Dr. Strange'le birbirinize aşıksınız ama ikinizin de korktuğu şeyler var.
Y/F/N = Your Father Name
S/N: SurnameBölüm kıyafetlerin
Her dansçı için prestije sahip olacak büyük Fındıkkıran balesinde Bonbon perisi (Sugar Plum Fairy) rolü sana verilmişti. Dillere konu olmuş güzelliğinle birleşince başarını hazmedemeyip yapımcı adamla yattığın dedikoduları yayılmıştı kısa zamanda tüm dans akademisinde. Elbette gösterinin ünü, sahnesini tüm ülkeye yaydığı kadar dedikoduları da aynı hızda yaymıştı. Provalarda ekip arkadaşlarının sana arkandan konuşuyormuş gibi davranıp bilerek duyurdukları utanç verici laflara alışmıştın ama seni en çok üzen ve prova aralarında başına dizlerini siper yapmana neden olan şey Stephen'ın ne düşündüğüydü elbette. Sırf diğer kızlardan daha güzel olduğun için gelmişti başına bunlar. Ne kadar uslu bir kız olsan da herkes iki yüzlü bir kaltak olduğun konusunda hem fikirdi.
Partnerin ve sen stüdyonun ortasına geldiğinizde pozisyonunuzu aldınız.
Hocanız Ava size ilk talimatı verdi. "Demi plie ile başlıyoruz Y/N." dediği gibi yaptın ama çevrenizdeki herkes bir yanlış yapmanı ve kayıp düşmeni bekliyorlardı. Gösteriye çıkmaman için bir yerlerinin kırılması fena olmazdı.
Partnerin seni belinden tutuğu gibi havaya kaldırırken sen de ona destek olmak için sıçradın ve Arabesque pozisyonunu aldın.
Ava " Y/N, bakışların yukarıda kalsın." dedi ilk önce. Dediğini yaptın ama bir sorun daha vardı.
"Arkada duran bacağını iyice havaya kaldır!" diye kükredi sonra. Dikkatini toparlayamıyordun ki. Sonraki hareket Fish Dive idi. Partnerinizle birbirinize yardım etmek zorunda olduğunuz bu harekette sen oldukça zor durumda bırakmıştın onu. Bir yay gibi gerilmesi gereken vücudun gevşek duruşun yüzünden tüm ağırlığını partnerinin kollarına yüklemiştin ve dayanamayarak seni yerle buluşturdu. Herkes sana gülüyordu şimdi, hocanın aksine. O çok öfkelenmişti.
Ekip arkadaşlarından biri "Patronun metresini dansçı yaparsanız olacağı bu işte." dedi gülerek.
Yerden kalkmaya çalışırken bu sözü kimin söylediğine baktığında Regina olduğunu gördün. Ah! Seni kızıl or*spu diye geçirdin içinden gözlerinle öfkeni ona belli ederken.
Ava "Bu ne demek oluyor Regina? Keşke beceriksizliğini başkalarına iftira atarak ört bas etmeye çalışmasan. Eminim daha başarılı olursun."
Akşam prova bitiminde eve gitmek istemedin. Teyzeni arayıp dostun Strange'i ziyaret edeceğini haber verdin. Yayılan dedikodulardan elbette onun da haberi olacaktı. Gösterini dört gözle bekliyor, senin içinde bulunduğun her konuyu en ince ayrıntısına kadar araştırıyordu.