Bucky Barnes 🌙 Değişim, +18

6.9K 137 87
                                    


Arkadaşlar sağlam bir bölümle geldiğimi düşünüyorum.

Umarım beğenirsiniz.

Not: Bölümde cinselliğin yanında şiddet içerikli sahneler, argo konuşmalar yer alacaktır.
Rahatsız olacakların okumamasını rica ederim.

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!! İyi okumalar...

XOXO

Yaklaşık: 5800 kelime

1. Kısım: Kıskançlık ve Gizem

Yanağında gıdıklanma hissiyle gözlerini açtın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yanağında gıdıklanma hissiyle gözlerini açtın. Bucky seninle kaldığı her gecenin sabahında bunu yapıyordu. Dudaklarını yüzüne yavaşça yaklaştırıyor ve seni en derin uykundan huzurla uyandırıyordu. Fakat bu sadece uyandırmak için değildi. Yatakta birbirinize yapacağınız kışkırtıcı hareketlerin başlangıcıydı. İkiniz de bunu yapmaktan oldukça keyif alıyordunuz. Sabahleyin yapılan yatak eğlenceleri günü güzel geçirmeniz için büyük bir kaynaktı.

Yanağından boynuna inerken verdiği sıcak nefes, derinin ürpermesine neden olarak gülmene sebep oluyordu. Bu biraz da rahatsız ediciydi. Omzunu, yanağın ve boynunu bu gıcık edici histen kurtarmak için siper ediyordun kendine ve Bucky sana daha çok kuvvet uyguluyordu. Gücüne karşı koymak imkansızdı ve gıdıklamaları kasıklarına kadar indiğinde ellerini sertçe kullanarak onu itmeye çalışırken bir yandan da ayaklarınla tekmelemeye uğraşıyordun.

"Hey! Laboratuvarda bu kadar vahşi durmuyorsun bebeğim." diye söylendi. İkinizin de kahkahaları birbirine karışırken elini yan tarafında duran yastığa atıp Bucky'nin suratını kapattın. Bucky tam üstünde duruyordu fakat (senin) başının iki tarafına yerleştirdiği kollarına ağırlığını vererek seni rahatsız etmiyordu.

"Daha hiçbir şey görmedin lolipopum!" dedin nefes nefese. Sonunda Bucky de sen de durulmuştunuz.

Bucky ona ilk defa yönelttiğin garip lakapla kaşlarını çattı fakat dudaklarındaki tebessüm kalıcıydı.

"Neden böyle söyledin?"

Afacan gülüşünü takınarak kollarını boynuna sardın. "Hadi ama sevgilim, dün geceyi hatırlamıyor musun?" sesin nefesine karışarak konuşmaya devam ettin. "Seni dün gece nasıl boşalttığımı..."

Bucky üzerinden kalkıp yataktan indi. "Lütfen hatırlatma Y/N."

Şaşkınlıkla doğrulup dizlerinin üzerine oturdun. "Neden ama? Hoşuna gitmedi mi?"

"Konu o değil. Romantik bir anın ortasında herkesin yaşadığı cinsel fiillerden bahsetmeni istemiyorum. Aramızdaki şey seksin çok ötesinde bunu biliyorsun."

Sen de yataktan indin ve Bucky'nin beline sarılıp başını göğsüne yasladın. "Haklısın ama biz sevgiliyiz. Birlikte bunları konuşmamız elbette doğal."

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin