Spiderman 🌙 +18 -1-

5.7K 92 123
                                    

Bu hikayeyi okuyan çoğu insan Tom Holland'i hayal edecek biliyorum ama ben okurken hep Tobey maguire 'yi hayal edeceğim. Bu yüzden medyada ikisi var. Ayrıca bölümde +18 kısımlar olacaktır. Buna göre okumanızı tavsiye ederim.

Not: Bu bölümü Crystal isimli bir okuyucumun isteği üzerine yazdım. Umarım o ve siz beğenirsiniz. Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın. :* Dün Captain America bölümünü yazdıktan sonra ilham geldi ve gece bu bölümü yazdım. Bu yüzden hemen yayımlamak istedim heyecanla. Normalde bölümler hep cuma günü gelecek daha önce de söylemiştim.

Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın!!

İyi okumalar...

Bölüm adı: Sinister

Bölüm kıyafetin

Sabah kalkıp spor kıyafetlerini giydikten sonra televizyonda kayıtlı spor videolarından birini açtın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sabah kalkıp spor kıyafetlerini giydikten sonra televizyonda kayıtlı spor videolarından birini açtın. Ardından müzik çalarından spor yaparken sıkılmayacağın müzik listeni açarak germe hareketleri yapmaya başladın. Kolların ve boynunu bitirdiğin sırada telefonun çaldı. Koltuğun üzerinden telefonu alıp kim olduğuna bakmadan açtın ve hareketlerini yapmaya devam ettin.

" Merhaba, Y/N Y/S/N'in telefonu."

"Hey, Y/N! Nasılsın?"

"Peter, seni özledim. Bu aralar sürekli kayboluyorsun."

"Evet. Biliyorsun Bay Stark beni Avengers takımına aldığından beri oldukça yoğunum." dedi gururlanarak. Ardından duraksadı ve "Evde parti mi veriyorsun?"

"Hayır ama eğer bana gelirsen birlikte parti verebiliriz. Yalnızca ikimiz."

"Vay canına! Oldukça cesur bir çıkıştı."

"Sen gelecek misin onu söyle? Ona göre genital bölge temizliği yapacağım."

Peter'dan yanıt gelmemişti.

"Alo? Peter, orada mısın? Sadece şaka yapıyordum."

"Aslında beni bu kadar özlemene şaşırdım. Hepsi bu Y/N."

Telefonu kapattığınızda Peter'ın soluk beyaz teni kıpkırmızı olmuştu utançtan. Tüm okul tarafından 'inek öğrenci' damgası yediği için herkes onu dışlarken sen onu delilerce arzuluyordun.

Çok geçmeden kapı çaldı. Oldukça şaşırmıştın aslında bu kadar çabuk gelmesine. Daha yeni konuşmuştunuz neredeyse.

Kapıyı açıp eşikte seksi bir poz verdin.

"Hoşgeldin, kaplan. Demek özleyen tek kişi ben değilim."

Peter içeriye girerken vücudunun güzelliğini süzse de söyleyeceği daha önemli şeyler vardı. Tedirgin bir yüz ifadesi takınarak içeri girip salona geçti ve telefonunu sehpaya yerleştirdi.

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin