Beğenmeyi unutmayın. Ayrıca istek karakteriniz varsa belirtebilirsiniz.
İyi okumalar
XOXO
Venom'un çıka geldiğini gördüğünde oldukça korkmuş, Eddie'nin bu canavarın içinde hapsolma ihtimalini düşünerek endişelenmiştin. Ona duyduğun aşk o kadar alevlenmişti ki tüm ruhunda, dehşet verici yaratığın karşısına çıkmaktan korkmayacak kadar gözün kararmıştı. Ancak taksi şoförü senin gibi düşünmüyordu. İnsan etiyle beslenen bir canavarın öğünü olmak istememişti. Senin takip fikrin onu korkuyla sinirlilik arasındaki sınırda bırakmıştı.
"Sen canına mı susadın kadın? Ne halt edersen et! Ben gidiyorum."
Girişteki güvenlik sayesinde tüm geceyi ofisinde geçirdin. Duvarda asılı duran küçük televizyonu açıp yeni bir haber görmek için bekledin. Fakat hiçbir işaret yoktu simbiyotla ilgili. O kadar yorgun düşmüştün ki alnını masaya koyduğunda uyuya kalmıştın. Ta ki öğlen haberleri başlarken verilen introyu duyana kadar.
Kanalın özel muhabiri,
"Yaratık, spiderman'in tüm özelliklerine sahip. Hatta daha fazlası ve adına da Venom diyor." dediğinde aklına tek bir isim geldi elbette. "Ah aman tanrım! Eddie." Stark endüstrinin düzenlediği sempozyumun yapıldığı yerde olduğunu öğrendin. Ofisten hemen çıkıp taksi çağırarak binanın yakınlarına gitmeyi hedefledin. Yoldayken aklında tek bir soru vardı.
Eddie orada ne arıyor? Tony Stark, boyutlar arası çalışmalar yapmak için geliştirdiği cihazını tanıtacaktı. Bunu biliyordun. Fakat ne işine yaratacağı konusunda mantıklı bir cevap bulamıyordun.Binaya yaklaştığında taksi şoföründen durmasını istedin ve arabadan inerek binaya doğru koşmaya başladın. Bina son teknoloji ile o kadar iyi korunuyordu ki içeride olan patlamaların sesi ve binanın yarattığı sallantıyla beton zeminde oluşan titreşimler haricinde bir şey anlamak imkansızdı.
Hızla içeri girdin. Güvenlik görevlileri ile karşılaştın ve seni elbette durdurmak istediler. İçeriye girmen intihar olurdu.
"Bırakın beni! Eddie benim hastam ve onu yalnızca ben durdurabilirim."
"Buna izin veremeyiz efendim."
"Eğer uzaydan gelmiş bir yaratık tarafından akşam yemeği olmak istemiyorsan, içeri girmeme izin verirsin!" bağırdın. Sesinin şiddeti boynundaki damarları görünür hale getirmişti. Sonuçta yaptığın işe yaramıştı. Durumun ciddiyetinin, senin endişenin farkındaydı. Bu iki güvenliği de oldukça korkutmuş ve girmene izin vermişlerdi. Sunum salonunun nerede olduğunu öğrenmek için sormana gerek yoktu. Sesler o kadar şiddetliydi ki bu koca yerde yankılanıyordu sesler.
Salona ulaştığında yüksek teknoloji dolu cihazların kurulduğu sahnede birçok süper insanın olduğunu gördün. Sadece Venom yoktu. Spiderman, Iron Man ve War Machine de bulunuyordu. Venom o kadar güçlüydü ki üçü de baş etmekte zorlanıyordu. Salonun kırmızı koltukları arasından, başına bir materyal çarpmasından korkarak gizlice sahneye ulaşmaya çalıştın. Iron Man, Stark endüstrisine ait, boyutlar arası geçiti sağlayacak olan makineyi tutuyordu elinde. Kendini havalandırmış ve makineyi korumak için Venom dan uzaklaşmaya çalışırken tam üzerinden geçmişti. Fakat cehennem yaratığı da onun peşindeydi ve tek bir sıçrayışta duvara atlayıp tıpkı spidermaninkine benzer bir ağ oku atmıştı. Üstelik isabet ettirmişti. Ironman ne olduğunu anlayamadan makine Venom'un eline geçmişti. Fakat War Machine ve Spiderman bu kadar kolay teslim etmeyeceklerdi elbette.
Dördü arasında olan savaşta Venom oldukça güçsüz düşmeye başladı. Aslında normal bir yaratık olsa çoktan yenilmişti ancak o, oldukça güçlü ve zekiydi.