İyi okumalar...
Kelime sayısı: 6746 yaklaşık değer
Gözlerini açtığında baş ucunda duran serum şişesini gördün. Etrafta hastane kokusu vardı. Duvarlar mavi tonlarında, dizayn çok mekanikti. Burası Xavier'ın okulunun alt katlarında kurulmuş büyük laboratuvarın ufak bir bölümüydü. Ağır hastalar ya da güçlerinden dolayı zor zamanlar geçiren mutantlar burada istirahat ediyorlardı. Gözlerini kırpıştırdın. Işık seni rahatsız etmişti. Biran için hafızanda kalan son anıyı hatırlamaya çalıştın. Gözlerinin önüne gelen şey SavageLand ve Charles'dı. Fakat baş ağrın daha fazla düşünmene izin vermedi. Elini saçlarına götürerek çekiştirdin. Belki biraz hafiflerdi.
Odanın X işaretine özenilerek dizayn edilen kapısı iki tarafa kayarak açıldı. Kimin geldiğini görmek için doğruldun ve kalp atışlarının düzenini takip etmek için üzerine yapıştırılmış kabloları gördün. Hızla onları çıkardın önce. Ardından damarından içeri sokulan iğneyi.
Kapı eşiğinde beliren Jean yanına telaşla geldi. "Y/N, yapma. Henüz iyileşmedin."
Ayaklarını sedyeden sarkıttın. Jean yanına oturmuş, sana yardım ediyordu.
"Jean, ben iyiyim. Charles, o nasıl? Neden gelmedi yanıma?"
Sana cevap verirken gözlerini kaçırdı. Kekelemelerinden bir sorun olduğunu anladın.
"O iyi. Sen uyuduğun sürece yanından ayrılmamaya özen gösterdi." konuşmasına es verdi. Nasıl söyleyeceğini bilemez bir hali vardı. "Üç gündür uyuyordun."
Gözlerin şaşkınlıkla açıldı. "Bu nasıl olabilir?"
"Bunu biz de anlayamadık aslında. DNA'larında çözemediğimiz bir değişim var. Değişimden çok bağlantı gibi. Sanki DNA'n üç sarmallı gibi. Bu da fiziyolojinde bazı garip değişimlere sebep oluyor."
"Üç sarmallı da ne demek?"
Jean sana anlatabileceği en iyi pozisyonun ayakta durmak olduğunu düşünerek karşında durdu. Ellerini metaforik bir malzeme gibi kullanarak onlara DNA görevi vermişti. Ne demek istediğini anlatırken ellerini de kullanıyordu.
"DNA'da adenin her zaman timin ile, guanin de her zaman sitozin ile eşleşir. Bu baz çiftlerinin özelliği tümleyici olmasıdır. Fakat genlerindeki mutasyon" nasıl anlatacağını düşünerek gözlerini senden ayırdı. Karar verdiğinde ise göz kontağını tekrar kurdu. "Başka bir mutant genle birleşmiş gibi. Fakat aralarındaki bağ hidrojen bağları gibi, kırılgan."
Heyecandan nefes alışverişlerin düzensizleşti. "Peki gücüme etkisi ne?"
"Sorun da bu. Kodonlarında yazılı olan mutasyon dışında, elinde olmadan meydana gelen bir iyileşme gücüne sahipsin."
"Nasıl olabilir bu Jean? Buna sebep olan şey ne?"
Bu soruna yanıt başka bir sesten gelmişti. Charles yeni görüntüsüyle yanına gelmekten çekinse de Raven birbirinizi görmeniz için ona cesaret vermişti.