🌙 Tony Stark

2.5K 82 3
                                    

Diğer konunun devamı. Sen 21 yaşına bir ünv. öğrencisisinin.

Not: Çok hafif bir daddy esintisi olabilir. Hassas iseniz okumayın. Okuduysanız da yorum ve beğeni yapmayı unutmayın. ❤️

Annen malikanenizde, diğer iş ortaklarınızın da çağrıldığı yılbaşı partisi düzenlemeye karar vermişti. Tüm iş adamları bu partideydi. Normal olarak arkadaşlarınla yaptığın partilere hiç benzemiyordu. Bir hanımefendi gibi görünüp, bir aydının dudaklarından dökülen kelimelerle sohbet etmeliydin. Bu yüzden annen, şimdiye kadar gördüğün sanatsal, bilimsel ve tarihi eğitimlerin hepsini kullanmanı ve insanları etkilemeni bekliyordu. Normalde bu istekleri yapman senin için çok kolaydı. Her zaman aklı başında bir kız olmuştun ama şimdi senden bunu bekleyen gözleri görmek ürkütücüydü.

(Bölüm görünüşün)

Ülkenin hatrı sayılır keman virtiözlerinin bulunduğu partide, fonda çalan Tomaso Albinoni'yi dinlerken elindeki kadehle oynuyordun şöminenin parlak sıcaklığı eşliğinde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ülkenin hatrı sayılır keman virtiözlerinin bulunduğu partide, fonda çalan Tomaso Albinoni'yi dinlerken elindeki kadehle oynuyordun şöminenin parlak sıcaklığı eşliğinde. Pembe dudakların, toprak tonlarıyla belirginleştirilmiş gözlerin, elma şekeri canlılığındaki yanakların merakla sağ taraftaki mermer basamaklara dönüktü. Onu bekliyordun. Büyük malikanenizin siyah beyaz karo döşenmiş zemini görünmüyordu kalabalıtan ama senin için salon bomboştu. Göğüslerini şişirerek derin bir nefes alıp kesme camdan yapılma kristal kadehini dudaklarınla buluşturdun. Şarabın baharatlı tadı dilinde yavaşça sürünürken bu zevki daha fazla yaşamak için karşında duran gece manzarasına, aranda paravan olan devasa büyüklükte pencereye, yaklaştın. Kolunu göğsünün altına yerleştirip kadeh tuttuğun eline destek yapmak için kullandın.
Hem gecenin karanlık örtüsüne boyun eğmeyen dolunayı izliyordun hem de şarabından bir yudum alıyordun. Gelmeyeceğini düşünmek seni oldukça üzerken ensene çarparak sırtında gıdıklanma hissi yaratan bir ses duydun.

"Jo Malone, " Bu ses ona aitti. Sevinçle arkanı döndün. "parfümlerinim gerçekten modası geçmiyor."

Gözlerin bir yakuttan daha parlaktı şimdi.

"Aman tanrım, Tony. Gelmeyeceğini düşünmeye başlamıştım."

Omzundan başlayarak elini aşağı, bileğine, doğru kaydırırken.

"Bu harika kadını onca avcının arasında nasıl yalnız bırakırım! " dedi ve ardından işaret parmağını, boynundaki kolyeyi işaret edecek şekilde kaldırdı. "boynundaki okyanusun kalbi mi?"
Elini istemsizce boynuna götürüp kolyenin soğuk elmaslarını parmak uçlarında hissettin.
"Evet. İflah olmaz bir Titanik hayranıyım. Özel olarak tasarlattık bu yüzden."

Yanınızda duran kokteyl masasına kadehini bıraktıktan sonra Tony'nin yüzünü ellerin arasına alıp yakınlaşırken Tony, bileklerinden tutup seni kendinden uzaklaştırdı.

"Oh, hayır. Burası doğru yer değil. İş ortağımın genç kızını ayarttığımın düşünülmesini istemiyorum." Ardından sesine derinlik vererek, "Şimdilik." dedi.

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin