🌙 Tom Hiddleston

2K 74 166
                                    

Herkese merhaba, bu gece rüyamda Tom ile ilgili bir konu gördüm. Çok da hoşuma gitti. Gördüklerimi düzeltme yaparak ve hikayeleştirerek size sunacağım.

Not: Karakterlerin hepsi Marvel filminden olacak ve herkes kendi isimlerinde. Tşk.

İyi okumalar...

Sevgilin Josh Brolin'le ciddi bir ilişkiniz vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevgilin Josh Brolin'le ciddi bir ilişkiniz vardı. Gençliğin, zekan, entelektüelliğin ve güzelliğinle onun aklını başından alıyordun. Yalnız bir sorun vardı. Bu milyoner adamın kazandığı paraların kaynağını yanlışlıkla öğrenmiştin. Bu yüzden Josh seni, ailen ve hayatınla tehdit ediyordu aklına geldiği zamanlarda. Bunun haricinde dışarıda gayet mutlu bir çifttiniz. Senden vazgeçebilecek olması sana aşık olmadığı anlamına gelmezdi.

Malikanenizde, herhangi bir odada oturmuş sevgilinle sohbet ederken aileni uzun zamandır görmediğini ve onları ne kadar özlediğini açıkladın. Bunu yaparken biraz tedirgindin aslında. Çünkü ailenle görüşmemen için özel bir çaba sarf ettiğinin farkındaydın. Baban da ünlü bir iş adamıydı ve birbirleri ile sürekli rekabet içindelerdi. Bu rekabet senin için de geçerliydi ve çoğunlukla kazanan Josh oluyordu.

Josh ailenle görüşmene izin vermişti. Hatta birlikte lüks bir otelde zaman geçirip, kaynaşma teklifinde bulundu. O kadar mutlu olmuştun ki uzun zaman sonra ilk kez sevgiline içtenlikle sarılmıştın.

Las Vegas'taki ünlü Otele yerleştikten sonra baban Robert, Josh ile birlikte kumar oynamaya gittiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Las Vegas'taki ünlü Otele yerleştikten sonra baban Robert, Josh ile birlikte kumar oynamaya gittiler. Sen de annenle otelin alışveriş kısmına giderek Harrods mağazasında gezinmeye başladınız. Annen Gwyneth biricik kızının mutlu olmadığının farkındaydı elbette. Gucci standındaki tişörtlere göz atarken bir yandan hareketlerini analiz ediyordu annelik iç güdüsüyle. Dikkatin o kadar dağınıktı ki mağazada gezinirken hangi markanın standında durduğunun farkında bile değildin, satış danışmanı sana seslenene kadar.

"Aradığınız özel bir şey var mı efendim?"

Bir anda irkildin. Önce yanında, sana güler yüzle bakan siyahi satış danışmanını gördün. Ardından elinde tuttuğun Saint Laurent marka ayakkabıyı fark ettin. Bir şey söylemeye çalıştın ama ağzından çıkan tek kelime. "Hayır." oldu. Gwyneth yanına gelerek seni kurtardı ve kızla bizzat kendi konuştu.

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin