Venom 🌙 Staj

1.7K 72 84
                                    

Not: Bölüm bir önceki konu ile bağlantılıdır. Şiddet ve kan içerikli olacak. Ayrıca pis bir ağız da kullanabilirim. Rahatsız olacaklar bu uyarılarımı dikkate alsın.

Karakterler: Iron man, Spider man, Baron Mordo, Eddie Brock, Cletus Kasady. İsteyen istediği spiderman'i koyabilir hayal dünyasına. :)
Cletus Kasady, Woody Harrelson'ın gençliğini buldum. Baya iyi görünüyor aww.

 Baya iyi görünüyor aww

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Psikoloji öğrencisisin.

Okuldan eve gelip yemeğini yedikten sonra koltuğa uzandın. Haberlerin başlayacağı saat gelmişti ve sen bu durumdan oldukça rahatsızdın. Her akşam, en ufak bir iz bile bırakmadan insanları katleden katille ilgili gelişmeler veriliyordu. Zalimce tecavüze uğradıktan sonra derisi yüzülen genç kızlar, uzuvları kesilip bir köşeye atılmış adamlar ve niceleri. Üstelik işini pis bir şekilde hallediyordu. Ondan geriye kalan işaret, kurbanlarının kanlarıyla duvara ya da beton zemine yazılı 'Carnage' kelimesiydi.
Aynı haberlere bir kere daha maruz kalmamak için çizgi film kanallarından birini açtın. Çocukluğunda izlediğin bir çocuk filmi veriliyordu ve sen onu izlerken gözlerin uykuyla kapanacağı sırada telefonun çaldı. Arayan annendi. Uykulu sesinle telefona cevap verdin.

"Alo."

"Y/N, evladım iyi misin?"

"İyiyim anne de, ne oldu? İki saat önce konuşmuştuk. Sesin heyecanlı geliyor."

"Ah, yavrum. Haberlerde sen yaşlarda bir kızın daha cesedini bulmuşlar. Senin kaldığın eve de çok yakın. Ne olur dikkat et kızım tamam mı? Erkenden eve dön."

Televizyonun ışığı, uykulu gözlerini rahatsız etmişti. Elini gözüne götürerek tente gibi kullandın.

" Merak etme anne. Endişelerin çok yersiz. Kendimi koruyabilirim. "

Telefonu kapattıktan sonra ayağa kalkıp pencerenin yanına gittin. Perdeyi aralayıp karanlık sokakta lambayla aydınlanan yerlerde gezdirdin gözlerini. Hemen ardından lambanın kör noktalarında. Kimse yoktu işte.

Ertesi gün okula gider gitmez hocan Lee'nin ofisine uğradın.

"Y/N, ne oldu?" kol saatine bakıp, "Derste olman gerekmiyor mu?"

Maruzatını belirtmek için yutkundun "Haklısınız hocam ama staj için başvurduğum hiçbir klinikten olumlu haber gelmedi. Ben de sizin bana bu konuda yardım edebileceğinizi düşündüm, efendim."

"Anlıyorum kızım. Bana gelmekle iyi etmişsin." masasında duran tel örgülü kalemlikten tükenmez kalem çıkarttıktan sonra önünde duran bir kağıt parçasına yazı yazarken, " Ben buraya not alıyorum. Sen dersine git. Haber vereceğim."

Teşekkürlerini dile getirip ofisten çıktın.

Amfiye sessizce girdiğinde hocanın derse çoktan başlamış olduğunu görüp dikkat çekmeden arkadaş grubunun toplandığı sıraya oturdun. Sıranın sonunda oturman, arkadaşlarının birbiri ile gizlice konuşurken konudan uzak kalmana sebep olmuştu. Yanında oturan arkadaşın Summer'ın koluna dokundun.

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin