Önemli Not!!!! Toxic bir okuyucu kitlem olmadığını bildiğim için öncelikle sizlere teşekkür ederim. Eğer gelirlerse diye, önlem almak için söyleyebilirim ki, bu hikayede pedofilik hiçbir konu, eylem ya da fiil geçmemektedir. Sadece psikolojik bazı durumları içermektedir. Bunu anlamanız için size dil dökmeyeceğim. Anlamayacak olanlar için yaş sınırı koydum. RAHATSIZ OLACAKSANIZ OKUMAYIN!!!!! Teşekkürler.
Önemli Not 2! : Ben Tony Stark'ın üvey babamız olduğu konuyu ele alarak, karakteri değiştirip bir hikaye yazmak istedim. Çünkü ele aldığım konu hoşuma gitti. Bundan sonra evlatlık konusu gelirse ya da öz baba konusu, farklı bir konu olacak. Ayrıca Dr. Strange'in büyücü olmadan önceki hayatını konu aldım. İsterseniz bu konunun devamını da yazarım büyücü olduktan sonrasının.
Hatırlatma: Oldukça köklü ve zengin bir aileden geliyorsun. Tüm ailen katledildi. Böylece yetimhaneye gönderildin ve biri seni alıp evlatlığı yaptı.
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın...
XOXO
Yaşın 16'ydı, artık cinsellikle ilgili bazı şeylerin farkına varmaya başlamıştın. Bu konuda bekaretini henüz on üç yaşında kaybetmiş sınıf arkadaşından çok fazla bilgi alıyordun. Sürekli sevgililerinden ve ateşli anılarından bahsediyor, bu da bazı şeylere karşı merakının uyanmasına neden oluyordu. Çünkü Stephen belli bir olgunluğa ulaşmadan önce bu tarz duygu değişimlerinin yaşanmasına karşıydı ve bunu sana her fırsatta söylüyordu. Bunun bir diğer sebebi de Stephen'nin, ondan başka birine duygusal masumiyeti göstermenden korkmasıydı. Aranıza başka bir erkeğin girmesi sizi uzaklaştırabilirdi. Oysa siz birlikte olacaktınız her zaman.
Eve gittiğinde üniformanı değiştirmeden yatağına uzanıp, boş tavana bakarak arkadaşın Miranda'nın sana anlattıklarını Stephen'i düşünerek hayal ediyordun. 'Bu anlattıklarını Stephen de yapmış mıdır?' ya da 'Şuan bunları yaptığı bir sevgilisi var mıdır senden sakladığı?'
Bu konuları öyle çok merak ediyordun ki, sonunda dayanamayarak yatağından kalktın. Üniformana ait olan ceketini çıkarıp gömleğinin birkaç düğmesini çözdün. Böylece daha rahat hareket edebilirdin. Stephen'in eve gelmesine daha iki saatten fazla vardı. O yokken odasını karıştırıp prezervatif ve seks oyuncaklarının çıkacak olmasını umarak kapıyı açtın. Odası da kendisi kadar soğuktu. Yine de senin açık pembe tonlarında dizayn edilmiş odanın aksine o, koyu renkleri tercih ediyordu. Ancak böyle bir odaya Dr. Strange gibi kibirli bilim insanları sahip olurdu zaten. Entelektüellikten başka bir şey kokmayan bir oda.
Yatağın bulunduğu duvarda iki sıra halinde dizilmiş raflar gördün. Kitaplar o kadar eskiydi ki kronolojik sıraya göre dizilmişlerdi. Onun doymak bilmez egosunun üst seviyede kalması ve başarılarına başarı katmak için bu şarttı elbette.
Önce sol komodinin çekmecesini açtın. Burada birkaç mektup ve evrak haricinde pek bir şey görünmüyordu. Ardından yatağın çevresini dolaşarak diğer komodine ulaştın. Çekmeceyi kendine doğru çektiğinde diğerine göre çok daha dolu olduğunu görerek heyecanlandın. Yere rahatça oturmak için mavi pötikareli eteğinin uçlarını yukarıya topladın. Bacakların, neredeyse dizine kadar ulaşan çoraplarının örttüğü yer dışında, tamamen çıplaktı. Eteğinin kumaşı yalnızca külot kısmını örtüyordu. Sol ayağını sağ uyluğun altına alarak oturuyordun. Önce buradaki zarfları eline aldın. Onunla ilgili her şeyi o kadar merak ediyordun ki, kime ait olduklarını ya da kimden geldiklerine kadar bakıyordun. Ne yazık ki ilgini çeken şeyler değillerdi. Yalnızca yeni yayılmaya başlamış viral hastalıklar için aldığı notlar veya test sonuçlarıydı. Biraz daha karıştırdığında, antika bir tarak ve saat buldun. Eline almak için dokunduğun sırada tarağın teneke bir kutuya çarparak çıkardığı sesi duydun. Eline aldığında gümüş kaplı teneke kutunun üzerinde kırmızı harflerle marka adı yazıyordu. Kutu avuç içini tam olarak dolduruyordu ve parmaklarını kutunun kapağına götürmüş tam açacağın sırada arkandan gelen sesle irkildin.