Bucky 🌙 Baba, +18

7.6K 148 334
                                    

Lütfen beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.

Uyarı: +18, Smut, İlk cinsel deneyim, anı birebir yaşamamız için sert bir üslupla yazılmıştır ve hemen hemen her +18 hikayemde bu tarz bir üslup kullanılmıştır. Rahatsız olacaklar lütfen okumasın. (Güncelleme)

Not : Konu winter soldier filminden sonra, paralel evrende geçiyor. Tony Stark baban. Ayrıca bir önceki bölüme göre daha ağır +18 içerikler olacaktır. Baştan uyarıyorum.

Kıyafetin

Nihayet okulun heykel atölyesindeki işin bitmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nihayet okulun heykel atölyesindeki işin bitmişti. Türkiyeden özel olarak getirilmiş mermeri babanın doğum günü hediyesi için özel olarak yontuyordun. Yüzde yetmişi bitmişti bile. Antik Yunan dönemini Ironman kostümüne uyarlamaya çalışmıştın. Oldukça espritüel bir havası olan heykelin, babanın çok hoşuna gideceğini düşünüp kendinle gurur duydun.

Üstünün pislenmemesi için giydiğin önlüğü çıkardın, mermerden yüzüne bulaşan beyaz toz tanelerini ıslak mendil yarmıyla sildin ve atölyeden ayrıldın. Hiçbir arkadaşına rastlamak istemiyordun. Hepsi birbirinden yapmacık geliyordu. Yalnız olmak her zaman yaşam felsefen olmuştu.

Okuldan çıkıp, baban Tony'i göreceğini umarak Stark kulesine gittin. Çatı katına (Penthouse) asansör yardımıyla ulaştın. Kapılar iki yana açılırken kimsenin olmadığını gördün.

Asansörden çıktın ve etrafta gezindin.

"Hey, kimse var mı?"

Soldaki koridorda beyaz tenli bir adam belirdi.

"Kimse yok. Herkes yarım saat önce çıktı."

Gülümsedin. " Sen varsın ya işte."
Bucky, Tony ve diğerleri tarafından o kadar dışlanmıştı ki, senin sevecen tavırların onu şaşırtmıştı.
Elini uzattı.

"Bucky. Bucky Barnes."

"Ben de Y/N Stark."

Bucky, Tony'nin kızı olduğunu öğrendiğinde yaşadığı şaşkınlığı soğuk kanlılıkla karşıladı.
Onun soğuk kanlılığı senin dikkatini çekti.
"Bir şey demeyecek misin?"

"Ne hakkında?"

"Tony Stark'ın babam olduğunu öğrendin. Yani şaşırırsın diye düşünmüştüm."

Bucky kendi kendine konuşmuştu fakat sen, onun ne söylediğini duyabiliyordun.
"Onun kızı olduğun halde bana iyi davranmana şaşırdım aslında." elini saçlarına götürdüğünde metalden yapılmış olan kolu ilk kez dikkatini çekti.

"Aman tanrım, seni şimdi hatırladım. Steve senin burada kalman için babama baya dil döktü." yüzündeki heyecan, söylediğin sözün yersizliği ile birden ciddiyete dönüşmüştü. Utangaçlığını böyle saklayabilirdin.

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin