Bölümler cuma günü gelecek dediğimi biliyorum fakat derslerim yoğunlaştığı için bundan sonraki bölüm Bucky ile ilgili olacak ve sezon finali yapacağım vizelerim bitene kadar. Bu yüzden bu bölümü erken yayınlamak istedim.:)
Arkadaşlar çok emek var bu hikayede. Marvel ve mitoloji bilgilerimi harmanlayarak bir hikaye oluşturdum. Lütfen yıldıza basmayı unutmayın. Yorum da yapın bol bol. XOXO
İyi okumalar...
Not: Güneşin Tanrıçasısın
Bölüm Adı: Uğursuz çocuk
Kıyafetin ve 1. Kısmın ambiyansı + Freya'nın kendisi
Asgard sarayının senin için ayrılan bir odasında, yatağında, ayaklarını uzatmış kitabını okumaya çalışıyordun. Çünkü bedeninin çeşitli yerlerinde hissettiğin rahatsız edici acılar geçmek bilmiyordu. Bunun sebebi Loki ile aranızdaki aşk bağıydı. Senin güzelliğin, zekan onun başını döndürmüştü. Zehirli sarmaşık misali, kalbi tutkuyla sarılmıştı. Bu zehir onun damarlarına işledi sonunda ve kıskançlık yanılgısına düştü. Sarmaşığın zehri damarlarından akan kanın yerini kendisiyle doldurmuştu. Öyle ki aranızda bozulamayacak bir büyü yaptı sen uyurken. Bu büyü, sen ona aşık kaldığın sürece devam edecekti. Onun hissettiği her bir acıyı, her bir mutluluğu sen de yaşayacaktın, hem bedeninde hem de ruhunda ve eğer bir gün iddia ettiğin sonsuz aşkın bitecek olursa bunu anlaması kaçınılmaz olacaktı. Bu yüzden canın yanıyordu günlerdir. Loki, yaptığı bir hatadan dolayı cezasını çekerken onun uğradığı işkence dolu zamanları sen de yaşıyordun. Bedenleriniz yaklaştıkça derecesi de artıyordu. Bu yüzden şanslıydın. Sarayın zindanları odanıza oldukça uzaktı.
Dikkatini kitap sayfalarında kaybedip sırtındaki acıyı unutmaya çalışsan da yanma hissi oldukça artmaya başlamıştı. Ruhun karanlığa sürükleniyor ve hareket dahi edemeyeceğin kadar küçük bir hücreye hapsolmaya mahkum ediliyordu sanki. Göğsünde hissettiğin baskı iyice artıyordu ve kaldığın yüksek tavanlı oda sana az gelmeye başlamıştı. Nefes alamadığını hissettin. Üç gündür çektiğin acılara katlanabilmiştin ancak dördüncü gece hiç tatmadığın rahatsız edici hisleri tattırıyordu sana. Ciğerlerini iyice havayla doldurdun. Fakat birilerinin ciğerlerini elinde tutarak güçlü bir şekilde sıktığına yemin edebilirdin. Güçlü bir tanrıça olman bu tarz gergin anlarda bedenindeki saf solar enerjiyi kontrol edememene sebep oluyor ve sarayda ufak depremler meydana getirmesine neden oluyordu. Yine aynı şey yaşandı. Odin ve Frey yaşanan depremin hiç olmadığından fazla olduğunu fark etti. Öyle ki, taht odasındaki sütunlar, tavana işlenmiş mural sanatı, yere döşenmiş mermerler çatlamaya başlamıştı. Frigga ise bunların meydana gelmesinden dolayı şükrediyordu. Böylece Odin emir verecek ve Loki çektiği acıdan kurtulacaktı.
Taht odasının kapısından içeri giren Freya, "Mazesteleri, saray neredeyse yıkılmak üzere. Loki'nin cezasını sonlandırmak için askerlere emir vermemi ister misiniz?"