🌙 Life With Tony Stark

1.9K 71 80
                                    

Derslerim yoğun, bu yüzden tek bir konu hakkında uzun uzun yazacak ilhamı bulamıyorum. Umarım beğenirsiniz. :')

Ya bu tarz bir Loki bölümü yazayım diyorum. Güzel şeyler çıkabilir.

Aşk ilanınız

Parti kıyafetin

O gece herkes Avengers kulesindeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O gece herkes Avengers kulesindeydi. Thor, Steve, Bucky, Natasha ve diğerleri bir yerlere dağılmış misafirlerle sohbet ediyorlardı. Dr. Doom ile yaptığınız savaştan sonra yılbaşı partisinin iyi olacağını düşündünüz ve doğruydu.
Herkes eğlenirken eğlenmeyen tek kişi sendin. Tony Stark'ı tüm gece görememiştin ve bu canını acıtıyordu. Versace'den sırf onun için aldığın son moda kıyafete oldukça büyük bir miktarda para bayılmıştın. Seni hep ajan kostümü içinde görmeye alışıktı, peki ya seksi halinle?

İnsanların arasından geçerek parti mekanında uzklaştın ve teras kapısının önünde durdun. New-york manzarasını izleyen Tony Stark'ın trabzanları nasıl da poz verir gibi tuttuğuna bakıp hayran kaldın. Sen onu gizlice izlediğini sanarken Tony sesli bir şekilde,

"Tamam Y/N, orada durup beni izlediğini biliyorum. Yanıma gelsene." dedi manzarayı seyretmeye devam ederken. Sen oldukça utanmıştın ama başka çaren yoktu. Aralık olan kapıyı açtın ve terasa çıktın. Tony'nin yanına gittin. Bir şey söylemen gerektiğini hissediyordun. Bu yüzden aklına gelen ilk kelimeler, dudaklarında cümlelere dönüşerek Tony'nin kulaklarına ulaştı.

"Ben, seni merak ettim. Yani biliyorsun işte. Yalnız olmayı pek sevmezsin. Garip geldi."

Tony birden yüzünü ve bedeneni sana doğru döndü.

"Bu laflar benim için önemsiz Y/N. Şuan düşündüğüm tek şey ikimiziz."

"Nasıl yani?"

"Yani, uzun zamandır seninle baş başa kalmak istiyordum. Çünkü bazı şeyleri konuşmanın vakti geldi."

"Tony, meraktan öldürmek mi istiyorsun beni? Lütfen söyler misin?"

Tony yüzünü tuttu ve gözlerinin içine bakarak,

"Seni seviyorum Y/N. Bunu daha önce de söylemek istedim ama senin beni yaşlı bir playboy olarak görmenden korktum. Anlarsın ya. Çıtır kızlardan hoşlandığımı düşünmeni istemedim."

Şaşkındın ve gülümsedin. "Tony, ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Sadece şaşırdım."

"Bir şey söylemene gerek yok, bebeğim. Sadece beni öp ve bırakalım tenlerimiz bu uyuma kulak versin."

Tony'nin bu romantik konuşmalarına alışık olmadığın için duygusallaştın. Demek onu değiştirecek kadar büyük bir sevgi besliyordu sana karşı. Uzun zamandır beklediğin bir şeydi Tony'nin sana aşık olması ve tarihe geçecekti o gece.
Yüzünü Tony'e yavaşça yaklaştırmaya başladın. O da dudaklarını sana doğru yaklaştırıyordu. Sonunda tenleriniz birbirini buldu ve ondan uzaklaşıp gözlerini açtığında Loki ile karşılaştın. Bu korkunçtu. Tony ile konuşmuş, onu öpmüştün fakat şimdi karşında Loki, sana sırıtarak bakıyordu.

Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin