Bölüm: Düğün
Steve ile düğün töreniniz tarihi bir mekanda yapılacaktı. Etrafı ormanla çevrili arsa çeşitli çiçeklerle süslenmiş, ortadaki süs havuzuyla taçlandırılmıştı. Çimlerin dışarıda kaldığı taş zeminin üzerinde duran insanlar gelinin (yani senin) gelmesini bekliyorlardı. Hatırı sayılır güzelliğin, gelinliğin masumiyetiyle bütünleşecek ve herkes hayran kalacaktı. Bunun farkında olmayan tek bir insan yoktu.
Tony, Steve'in yakasına şarap rengindeki gülü takarken,
"Sadıcım olmayı kabul ettiğin için teşekkür ederim Tony. Aslında bunu hep Bucky'nin yapacağını hayal ederdim..." dedi Steve hüzünle. Sözün devamını getiremedi.
"Seni anlıyorum Steve. Bu senin için oldukça zor olmalı."
Söylediğini duymazlıktan gelerek telaşla kollarından tuttu. Aklına bir şeyin geldiği belliydi.
"Yüzükler yanında değil mi?"
Tony, ceketinin cebindeki yüzüklere hafifçe vurarak şıngırtısının duyulmasını sağladı,
"Yanımda Steve. Tabii sen soruyu sormadan önce uçup gitmedilerse."
Herkes oradaydı. Bütün Avengers takımı toplanmıştı. Thor, Clint, Peter...
Bruce törenin başlamasına yakın bir zamanda gelmişti koluna taktığı genç kadın ile birlikte. Genç kadın o kadar heyecanlıydı ki Natasha kapıdan içeri girecekken sesini duyup arkasını döndü.
"Bruce, acele et! Ön sırayı kapmak istiyorum."
Natasha, kolundan kurtulup önden hızla içeri giren kadını takip etti gözleriyle. Ardından Bruce'a kendini gösterdi.
"Hey, geleceğini düşünmemiştim." elini uzattı.
Bruce karşılık verirken "Sizi uzun zamandır görmüyorum. Steve'in düğünü bunun için biçilmiş kaftandı."
Natasha özür bekler bir bakışla "Kız arkadaşın mı?"
Bruce 'saçmala' der gibi kaşlarını çatarak. "Ne? Jennifer mı? O tam bir baş belası. Benim deli kuzenim."
Natasha'nın keyfi yerine gelmişti. Gözlerinin içi gülüyordu ve bu sırada sade döşenmiş 1910'lardan kalma araba ile tarihi binanın önüne geldin. Bu, Tony'nin sizin için yaptığı bir jestti. Araba 20. yy'a ait antika bir parçaydı. Motorları son teknoloji ile değiştirilmiş, boyası yenilenip cilalanmıştı. Düğünün yapılacağı mekan için oldukça uygundu. Ayrıca Steve'in yaşadığı dönemi düşünürsek onun için büyük bir nostalji olacaktı.
Herkes arabanın güzelliğine hayran kalmıştı. Hiçbir süs yoktu üstünde. Arabayı süsleyen senin zarafetin ve arabanın antikalığıydı. Bazı kadınlar güzelliğin karşısında mutlulukla alkışlıyorken bazı kadınlar ise oldukça kıskanmışlardı seni. Bu kadar güzel olmak imkansızdı. Bunca güzellik haksızlıktı diğer kadınlara. Kar beyazı kumaşın üzerine işlenmiş fransız dantelleri transparanlığı ile çıplak teninde adeta parlıyorlardı.