NOT: Theoric-Tom Hardy. HİKAYE, DİĞERLERİNİN DEVAMIDIR. son kısımda 18+ içerikler olacağı için rahatsız olacakların, ağır geleceklerin okumaması rica olunur.Ciddiyim!!!
Bölüm adı: Sadakat Tanrıçası
Beyninin, bilincin açıkken, sana gösterdiklerinin doğruluğundan nasıl bu kadar emin olabilirsin?
Asgard Sarayında
Odin, sarayının herhangi bir odasında, komutan ve bazı tanrıları ,kıvılcımlar saçarak dalgalanmaya devam eden, ateşin etrafında topladı. Asgard'ın çıkarlarını korumak için neler yapabilecekleri hakkında konuşuyor, büyük bir savaşın meydana gelmesinden korkuyorlardı. Savaşlarda kazanılanlar kadar kaybedilecek olan değerler için endişe ediyorlardı. Sadece Asgard için değil, dokuz diyar için de önemliydi bu kayıplar.
Odin sorularını Theoric'e yöneltmiş, bulunduğu sınırların havadislerini öğrenmek istemişti. O kadar iyi bir oyuncuydu ki kimse gerçek Theoric'le sahtesini ayırt edemiyordu. Sınırda devam eden çatışmada askerleri, burada da diğer tanrıları ve ileri gelenleri manipule edebilmişti. Böylece hiç kimse Loki'nin haberi dışında saraya bilgi getiremeyecekti.
Toplantı bitiminde Odin 'Theoric' i yanına çağırdı. Oldukça tedirgin görünen Theoric Odin'in dikkatini çekmişti. Fakat hiçbir şey anlamadı elbette. Sadece tedirginliğini anlamış ve ona hak vermişti. Yarın düğünleri vardı ve o, biricik nişanlısı ile birlikte olmak yerine burada, toplantıdaydı. Güç verir gibi elini omzuna götürüp sıvazladı. Sert kral imajını bir kenara bırakarak şefkatle gülümsedi.
"Seni çok iyi anlıyorum evlat. Aşk nedir çok iyi bilirim fakat sen de şunu bilmelisin ki askerler her zaman bir seçim yapmak zorundadır. Bir kadının isteklerini her zaman karşılayamayabilirsin. Bu yüzden Y/N ile evlenmene mutluyum. Onu küçüklüğünden beri tanırım ve sadakat onun için her şey olmuştur. Ailesine, dostlarına, arkadaşlarına," Odin es vererek devam etti. "hatta aşkına bile." bunu Loki için söylemişti, ikisi de bunun farkındaydı elbette. "Bu yüzden çok şanslı bir adamsın. Bu şansı iyi değerlendirip değerlendirmemek senin elinde."
Theoric gözlerini kısarak yapmacık bir gülümseme ile "Onun aşkına layık olabilmek için elimden gelen her şeyi yaptığıma emin olabilirsiniz, efendim."
Ertesi Gün
Gri duvarların çevrelediği odada bir sürü kadın sana hizmet etmek için bulunuyordu. Artık iyice benimsemiştin Asgard sarayını. Neredeyse Thor'un kardeşi olduğunu iddia edebilirdin. Hem Odin hem de Frigg sana gösterdikleri ilgiyi kimseye göstermiyorlardı. Bu, şimdiye kadar hiç kız çocuklarına sahip olmadıkları içindi belki de. Thor'un iyi niyeti ve yöneticiliğini Loki'nin zekasını ve duygusallığını görüyor olmalılardı sende. Bu yüzden düğünün de en ihtişamlı şekilde Odin'in huzurunda yapmalıydı. Her tanrı ve tanrıça bu onura layıktı tabii ama senin için hiç özenmedikleri kadar özeniyorlardı. Yüksek yamaçlı, çevresi sivri kayalarla donanmış dağlardan özel olarak toplanmıştı çiçekler. Terziler gelinliğin için Midgard'a gönderilerek kumaş konusunda başta gelen ülkeleri ziyaret etmişti. Tacının tasarımı, planı yapılmaya başlanan ilk unsurdu.