Arkadaşlar bir sonraki bölüm loki +18 mi olsun yoksa Bucky +18 mi olsun? Bir de romantik mi smut mu olsun? Yorumlarda belirtebilirsiniz. Belirtmezseniz de ben Tony'li yazacağım jdndsjsnsksnsj
Medya Bölüm kıyafetin,
İyi okumalar...
Yüzünün üstünde duran ışıkla gözlerini açtın. İlk bakışta sana bir ameliyathanede olduğunu anımsattığı için hızla kalkacaktın ki bir el kolundan tutarak tüm bedeninin yatakta kalmasını sağladı. Başını sağa çevirdiğinde kostümüyle yanında yatan Spiderman'i gördün. Seni izliyordu besbelli. En son yaşadığın anı gözünde canlandırmıştın: Sinister'ın elinde tuttuğu parazit, beynini konak olarak kullanmak için sana doğru yaklaşıyordu. Heyecanlandın ve panikleyerek,
"Peter, neler oluyor? Neredeyiz?"
"Evimdeyiz Y/N, korkmanı istemiyorum. Hepimiz çok yorulduk."
"Ben anlamıyorum. En son şakak kemiğimde bir canlı hareket ediyordu."
"Bebeğim, neredeyse başarıyorlardı ama X-men sayesinde seni kurtarabildim."
Bebeğim kelimesini Peter'dan hiç duymamıştın bugüne kadar. Ayrıca söylediği her bir kelime, ağızından baştan çıkarmak için sarf ediliyordu. Bu büyük bir adımdı ve hoşuna gitmişti. Demek ki Sinister seni kaçırdığında seni ne kadar çok sevdiğini anlamıştı sonunda ve değişmeye karar vermişti belki de.
"Ah Peter, benim için geldin." dedin ve boynuna sarıldın. Peter inledi,
"Senin gibi muhteşem bir kadını nasıl çatlak bir bilim adamının kollarına atarım Y/N söylesene."
Dudaklarını ısırdın ve heyecanla, göğsünü hava ile doldurdun. Maskeli yüzü tam üzerinde duruyor ve ışığın gözlerine gelmesini engelliyordu.
"Peter, aşkım, seni öpmek istiyorum." dedin ve ellerini boynuna götürüp maskesini sıyırmaya başladın. Ancak o, bileklerinden tutarak ellerini maskesinden uzaklaştırdı.
"Bebeğim, bunu neden daha fantezik bir şekilde yapmıyoruz?"
Anlamayarak kaşlarını çattın ve gülümsedin. Peter ile sevişmelerinizi eğlenceli hale getiren hep sen olmuştun ve şimdi bunu yapan o mu olacaktı?
Yatağın yanındaki komodinden aldığı bir bez parçasını gözlerinin hizasında tutarak,
"Gözlerinle değil, tüm hücrelerinle beni görmeni, yaşamanı istiyorum."
Alt dudağını ısırdıktan sonra başını öne geriye salladın. Gözlerin tamamen kapandığında dudakları değdi boynuna. Ellerini yastığına sabitledi ve yavaşça çene kemiğine çıktı. Dişleri canını acıtıyordu. Bu kadar keskin olduklarını tahmin edemezdin. Yine de o kadar zevk veriyordu ki... Kostümünü çıkarmamış olması daha da heyecan vericiydi. Onu bacaklarının arasına aldığında kostümünün kumaşı, erkekliğini normalden daha fazla hissetmene neden oluyordu. Klitoral bölgende basınç uygulanmıştı. Oradan yayılan zevk vajinanın iç dudaklarını uyarmış ve şişmesini sağlamıştı. Böylece vajinanda hassaslaşan her bir sinir penisini içine alman için sana eşlik ediyor gibiydi.