Loki Vs Lady Loki 🌙 Nihai Kader

1.1K 68 93
                                    

Marvel filmlerinden farklı bir senaryo işleyeceğim tşk. Beğenin ve Yorum yapıııın...

‼️Bölümü çoğu kişi anlamadığı için daha açıklayıcı şekilde yazmaya karar verdim ve eklemeler yaptım. İyi okumalar. ‼️

Değerli okuyucularım ve arkadaşlarım, umarım 'görünüşün' dediğim fotoğraflarda o kişinin yüzüyle birlikte hayal etmiyorsunuzdur. Yüz ve isterseniz beden her zaman size ait. Sadece saç, kıyafet ve aksesuarları belirtmek için fotoğraf koyuyorum. İçimden böyle bir açıklama yapmak geldi. Tşk.

(Görünüşün)

Loki sana Odin'in öz oğlu olduğunu söylemişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Loki sana Odin'in öz oğlu olduğunu söylemişti. Bu ilginçti çünkü paralel evrendeki senin hayatının bu kadar değişmiş olmasına mana veremiyordun. Yine de çok şanslı olduğunu düşünmüştün. Sonuçta sen çirkin bir kar deviydin Loki'nin aksine.

Senin geldiğin yerde, tanrıların nihai sonu, Ragnarok Odin'in öz oğlu olan Balder'ı öldürdüğünde başlamıştı. Bu evrende Balder'ın ölümünü engellemek gibi bir görevin olduğunu düşünsen de, işler sandığın gibi gitmiyordu.

Kendi evrenin ve bu evrende meydana gelmiş benzerlikleri düşünmek, Ragnarök'u nasıl engelleyebileceğinle ilgili kendi kendine tartışmak için ormanda gezinti yapmaya karar verdin. Loki kadar entelektüel bir tanrıçaydın ama Loki gibi kitap okumadaktansa daha çok çizim yapmayı seviyordun. Bu yüzden sana özel tahsis edilmiş odanda kalem ve kağıdını alıp ormanda yürüyüşe çıktın. Düşünürken bir yandan keşfettiklerini çizmek sana daha çok düşünmek için yol gösteriyordu sanki. Geldiğin evrendeki Asgard'dan farklı oluşumlar görmüştün. Daha önce hiç görmediğin böcek türleri ve çiçek türleri ile karşılaşmıştın. İlham kaynaklarını deftere özenle işlerken hala Balder'ın bu dünyadaki karşılığını düşünmekle meşguldün. Fakat o kadar dalmıştın ki fikirlere, keşif gezini yaparken ormanın içinde kaybolmuştun. Uzun süre yürüdün fakat ormanın sonuna gelmiştin. İleride, dağın eteğinde atıyla dolaşan biri gördün sonra. Merak edip yanına gitmek istedin. Böylece ormandan çıktın ve dağa yaklaştın. Atın birkaç metre gerisinde duruyordun. Üzerinde zırhıyla duran adamın dağın üstündeki ağaca baktığını gördün. Ne yaptığını sessizce anlamaya çalışırken, bileğindeki altın zırhın üzerine konmuş çirkin örümceği gördün ve ani bir hareketle yere düşmesini sağladın. Fakat adam senin geldiğinin farkına vararak atının yularını çevirdi ve yüzünü sana döndü.

 Fakat adam senin geldiğinin farkına vararak atının yularını çevirdi ve yüzünü sana döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Marvel ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin