Kristy Point Of View ★
Nog dezelfde avond, gaat mijn telefoon. Een nummer dat ik niet ken, toch neem ik op.
"Met Kristy?" Vraag ik een beetje verbaast.
"Kristy, met Robert van starbucks in Watford, klopt het dat je een sollicitatieformulier hebt ingevuld?"
"Ja dat klopt."
"We willen je uitnodigen voor een gesprek, je lijkt ons een goede werknemer."
"Dat is fantastisch!" Zeg ik blij.
"Wanneer kunnen we afspreken?"
"Morgen kan ik wel. Rond half 5."
"Dan is dat afgesproken, tot morgen."
"Tot morgen." Gelukkig, ik had al zo lang niks gehoord van de starbucks dat ik niet zeker wist of het wel goed was, maar toch wel.
Ik maak mijn huiswerk, eet nog wat en ga dan naar bed, het is al best laat en ik heb wel wat slaap nodig, na wat er met Harry is gebeurd.
Ik voel me goed, ook al ben ik de reden dat hij is vreemdgegaan. Was het vreemdgaan? Ja tuurlijk. Het was vreemdgaan, we hebben gekust. Het is dan misschien wel de minst erge vorm maar nog steeds.
★~★~★~★
De volgende dag na school, heb ik met Harry afgesproken dat we samen naar de starbucks gaan, hij moet werken dus dat komt mooi uit. Ik loop naar zijn auto, waar hij al in zit. Ik glimlach een beetje en stap naast hem in.
"Hey." glimlacht hij.
"Hey." glimlach ik terug. Hij start de auto en rijdt naar de starbucks, onderweg is het stil, het lijkt wel een beetje akward te zijn na wat er gister is gebeurd.
De auto stopt en we stappen uit. Harry loopt naar de deur en houdt hem voor me open.
"Dankje." fluister ik en ik glimlach naar hem. Hij glimlacht terug en loopt achter me aan de starbucks verder in.
"Ik ga wel even naar Robert voor je." zegt Harry, ik knik en hij loopt naar de andere kant van de starbucks. Even later komt hij terug, met een man achter hem aan. Hij heeft kort, bruin haar en een aardige uitstraling. Ik glimlach en geef hem een hand, de man stelt zich voor als Robert.
"Jullie zijn een leuk stelletje." zegt hij, wijzend van mij naar Harry. Ik kijk naar hem en mijn ogen worden groot.
"We zijn geen stelletje, hij heeft een vriendin en ik ben het niet." zeg ik snel en Robert haalt zijn schouders op.
"Misschien moet hij er nog overna denken." Hij grijnst naar Harry en Harry kijkt weg. Ik stop ongemakkelijk mijn handen in mijn zakken. "Okay Harry, aan het werk." zegt hij dan tegen Harry en hij wenkt dat ik moet meekomen. Ik volg hem naar een kamertje en ga aan de overkant van het bureau zitten. Hij stelt allemaal vragen aan mij en ik beantwoord ze braaf.
"Je hebt een goede eerste indruk gemaakt Kristy. We hebben nog mensen nodig, dus dat komt mooi uit." zegt hij als we klaar zijn en ik knik een beetje. "Binnen 2 weken weet je of je aan bent genomen of niet."
Ik knik nu duidelijker en sta op. "Bedankt." glimlach ik en ik geef hem een hand. Hij knik eventjes en schudt mijn hand.
"Misschien tot de volgende keer." ik knik en loop het kamertje uit, de gangen door naar Harry.
"Hoe ging het?" Vraagt hij, er zijn nu niet zo veel mensen dus we kunnen wel even praten.
"Het ging goed, over 2 weken heb ik de uitslag." hij knikt en glimlacht.
JE LEEST
18 H.S.★
Fanfiction"Please, you love me like I love you. Give up and we can be together, always." Zijn stem klinkt hopeloos, wat mij juist meer hoop geeft. "No Harry, I don't love you like you love me. Can you leave me alone?" toch laat mijn stem me hier in de steek...