Part 40

2.9K 128 9
                                    

Kristy Point Of View

De examenweek is gestart, ik voel me goed, ik heb goed geleerd en vooral Harry goed geholpen. Hij vindt school al best moeilijk (gewoon omdat hij er niks voor doet) en ik help hem graag, zo help ik mezelf ook nog.

Na het laatste examen van vandaag, sta ik op Harry te wachten. Ik hang tegen de muur aan en zie hem al snel aankomen lopen.

"Hey!" Roep ik en hij loopt naar me toe. "Wat?" Vraag ik zacht als ik zijn gezicht zie, bloed loopt uit zijn neus, zijn wang is rood, lippen opgezwollen en hier en daar gebroken en op zijn witte shirt zijn bloedsporen te zien. "Wat heb je gedaan?" Vraag ik en hij kijkt op naar me.

"Ik deed het voor jou." mompelt hij voordat hij de rug van zijn hand over de onderkant van zijn neus haalt, waardoor zijn hand helemaal onder het bloed zit.

"Wat? Wat heb je gedaan?" Vraag ik als ik een pakje met zakdoekjes uit mijn tas pak en het aan hem geef.

"Die klootzak, Rick, hij ging dingen naar mij schreeuwen over hoe ik eruit zag. Ik negeerde het, maar toen begon hij over dat jij een hoer was om eerst met hem te gaan en dan een paar weken daarna met mij." ik help hem met zijn bloedneus terwijl hij het vertelt.

"Wat een zak." zucht ik en hij knikt.

"Ik liep op hem af en sloeg hem in zijn gezicht, maar hij had nog iets van 3 vriendjes bij zich, die me in elkaar sloegen." hij zucht en kijkt me aan.

"Bedankt dat je het voor me opnam." fluister ik en hij schudt zijn hoofd.

"Niemand komt aan mijn meisje." fluistert hij en ik glimlach naar hem.

"Styles!" Roept iemand achter Harry. Hij kijkt om en dan meteen weer naar mij.

"Ga in de auto zitten, ik kom zo." ik knik beduusd en klim in de auto. Ik kijk toe hoe hij op Rick afloopt en ril even, nooit gedacht dat Rick dit zou doen.

Ik kan hier niet zitten en niks doen, mijn vriendje vecht nu tegen iemand, voor mij. Toch kan ik me niet bedenken wat ik moet doen om hem te helpen. Bijtend op mijn nagels kijk ik toe.

Harry slaat Rick en Rick slaat terug. Tot 1 klap. Rick valt op de grond, meteen komen er allemaal andere jongens aan en Harry rent naar de auto. Ik maak de deur open, hij springt erin en slaat de deur achter zich dicht. De auto scheurt weg en ik kijk naar Harry.

"Nog nieuwe wonden?" Vraag ik en hij haalt zijn schouders op.

"Ik weet het niet." Opnieuw pak ik de zakdoekjes en hou ik het onder zijn neus, het is weer opnieuw gaan bloeden. "Hoofd naar voren." zeg ik en hij houdt zijn hoofd wat meer naar voren. Ik weet niet of het slim is, autorijden en dit, maar volgens mij scheelt het niet heel erg veel.

Als we bij het appartement aankomen, stappen we naar binnen. Ik geef hem nog een zakdoek en hij kijkt me verward aan.

"Neus snuiten." zeg ik en hij knikt, voordat hij zijn neus snuit.

"Hoe weet je dat allemaal?" Vraagt hij verbaast.

"Nog nooit een bloedneus gehad?" Vraag ik verbaasd en ik loop naar de keuken, voor de verbanddoos. Hij schudt zijn hoofd.

"Gelukkig niet nee." ik spring op het aanrecht en neem de verbanddoos op mijn schoot. Dan kijk ik even naar Harry, die nog een bebloed shirt aanheeft. Ik zucht even en haal een schoon shirt voor hem, waarna ik weer op het aanrecht spring. Hij trekt zijn andere shirt en ik kijk naar zijn bovenlichaam, dat vol staat met blauwe plekken.

"Wacht." zeg ik voordat hij zijn shirt aan kan doen en ik wenk dat hij dichterbij moet komen. "Zeg als het pijn doet."

Ik druk op de plekken bij zijn ribben en ik hoor hem niks zeggen, dus dat zit goed.

18  H.S.★Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu