Part 24

3.7K 161 10
                                    

Harry Point Of View

Hand in hand lopen we over straat, de winkelstraten zijn niet erg vol omdat de helft van de mensen aan het werken zijn of op school zit.

"Primark?" Vraagt Kristy en ze kijkt op naar mij. Ik knik en we lopen de primark in, normaal is het hier super druk maar nu valt het wel mee, gelukkig. We kijken door de rekken en komen na een tijdje bij de onesies aan. "Die is leuk." glimlacht Kristy als ze een roze konijn pakt.

Ik glimlach ook en knik. "Als we nou dezelfde nemen." zeg ik zacht en ze kijkt met een glimlach op naar mij.

"Ja, dat moeten we doen." zegt ze vol vertrouwen.

"Het konijn?" Ze knikt en we pakken allebei onze maat.

"Ow." zegt ze als ze haar telefoon pakt en opneemt. Ik kijk toe en leun tegen de muur aan. Ze praat tegen haar telefoon en rolt even haar ogen naar mij, wat mij laat grinniken. Na een tijdje stopt ze haar telefoon weer weg en pakt ze mijn hand weer.

"Wie was het?" Vraag ik als we verder door de winkel lopen.

"Lola, ze vroeg waarom we niet op school waren en hoe het ging." ik knik eventjes.

"We hebben nu nog niet waar we voor kwamen." zeg ik en ik kijk op haar neer.

"Nee ik weet het." we lopen naar de broeken toe en zoeken een skinnyjeans uit, een zwarte. Kristy loopt met de broeken een pashokje in en ik wacht af.

"Jezus Harry, hoe kom je hierin?" Kreunt ze en ik lach.

"Gewoon springen." lach ik en na een tijdje loopt ze het hokje uit. Ik bijt op mijn lip, de broek staat perfect om haar lichaam, ze heeft zo'n mooi figuur en dat ze dat niet inziet. "Wow Kristy." zeg ik zacht en ik slik even.

"Het is niet echt mijn stijl." zegt ze langzaam en ze bekijkt zichzelf.

"Maar dit staat jou toch zo damn goed?" Ze kijkt mij aan en laat haar armen langs haar lichaam hangen.

"Vind je het mooi?"

"Is dat echt een vraag?" Zeg ik verbaast en ze kijkt weer weg.

"Als jij hem mooi vindt, wil ik hem best wel nemen."

"Ik betaal hem maar je moet hem niet willen omdat ik het mooi vind en dan niet meer aandoen." ze knikt.

"Ik vind hem wel mooi en ik denk wel dat ik dit kan dragen." ik knik goedkeurend en glimlach. Ze glimlacht lichtjes terug voordat ze het pashokje weer terug inloopt en zich omkleedt. Ik wacht af en pak de broek van haar over als ze het hokje weer uitloopt.

"Hij staat je prachtig." fluister ik als ik een kusje op haar voorhoofd zet. Ze bloost en glimlacht. We rekenen de onesies en de broek af en lopen dan weer door de stad. "Wil je nog ergens naartoe?"

"Niet echt.." ik knik.

"Dan gaan we naar huis toe." ze knikt even.

"Kunnen we nog bij mij mijn schoolboeken gaan ophalen?" Vraagt ze voorzichtig.

"Tuurlijk." we lopen naar de auto en stappen erin. "Moet ik in de auto wachten?"

"Lijkt me wel slim." ik rij de parkeerplaats af en ga opweg naar haar huis. Ik zie aan haar dat ze bang is, ze pulkt alleen maar aan haar nagels en staart voor zich uit. Voorzichtig leg ik mijn hand over die van haar heen en wrijf ik erover met mijn duim.

"Het komt wel goed. Als je binnen bent en je voelt je niet fijn, dan kom je gewoon weer terug en laat je die boeken daar lekker liggen." zeg ik en ik kijk van de weg naar haar.

18  H.S.★Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu