Part 36

3K 132 6
                                    

Kristy Point Of View

De volgende ochtend word ik wakker, meteen voel ik Harry's lichaam tegen dat van mij en zijn armen om me heen. Mijn kleren zijn omgewisseld naar een los shirt van hem, en ik heb het zelf niet gedaan. Als ik heel erg goed luister, hoor ik de tv, die bijna meteen wordt uitgezet als ik merk dat het de tv is. Het is stil in de kamer, alleen zijn en mijn ademhaling.

Ik open voorzichtig mijn ogen en kijk in het niets. Met een grom draai ik me om in zijn armen en neem ik zijn handen in die van mij.

"Goodmorning, my beauty." fluistert hij en ik open mijn ogen opnieuw.

"Goodmorning sunshine." fluister ik terug en ik haal mijn nagels over zijn handen heen. Elke dag wil ik zo wakker worden.

"Slept well?" Vraag ik als ik me terug omdraai zodat ik zijn gezicht kan zien.

"Yeah, think so. You?" Ik knik snel en leg mijn armen in zijn nek. Hij glimlacht naar me en legt zijn voorhoofd dan tegen mijn borst.

"Hoe laat is het?" Vraag ik en ik kriebel door zijn haren heen, mijn neus ertussen.

"Iets na 11." ik knik en druk een kus op zijn hoofd. "Kunnen we mooi op tijd naar Jordy."

Ik had gehoopt dat hij het had vergeten, ik wil niet nog een keer, straks gebeurd er weer hetzelfde en dat kan ik denk ik echt niet aan.

"Ik durf niet Harry." zeg ik zacht en hij kijkt op naar mij.

"Hoezo?"

"Straks gebeurd er hetzelfde als de vorige keer." hij schudt zijn hoofd.

"Nee vast niet babe, ik blijf bij je en we gaan daar niet weg voordat het goed is. Je moeder blijft niet dingen kapot maken." ik knik een beetje en hij knuffelt me. "Het komt goed."

"Bedankt Hazz." hij zet even zijn lippen op die van mij en ik sluit mijn ogen, zijn lippen zijn zo fantastisch.

"Alles voor jou." ik sta op uit ons bed en loop naar de kast. Vandaag doe ik wel kleren aan die ik eerst ook altijd aan had, ik draag nu vaker skinnyjeans, het voelt fijn om te weten dat Harry me mooi vindt. Ik weet dat hij me ook mooi vindt als ik geen skinnyjeans aan heb, maar dit voelt voor mezelf beter. Als ik ben omgekleed, doe ik mijn make-up.

"Kristy!" Zingt Harry als hij de badkamer komt ingehuppeld. Ik grinnik naar hem en geef hem een knuffel. Hij is soms zo gek maar dat vind ik leuk aan hem, nu is hij zichzelf. "How is my babygirl?" Vraagt hij als hij zijn tanden poetst en ik knik als ik door ga met mijn mascara.

"Alles gaat goed." glimlach ik dan naar hem. Babygirl is wel de leukste bijnaam die hij tot nu toe voor me heeft verzonnen. Hij glimlacht terug en spuugt zijn tandpasta uit.

"Ik maak alvast wel ontbijt." zegt hij als hij wegloopt, maar ik hou hem nog snel tegen.

"Ik wil het ook wel doen?" Hij schudt zijn hoofd.

"Ik hou van koken." glimlacht hij voordat hij me een kus op mijn voorhoofd geeft en de badkamer verlaat. Ik haal mijn schouders op en pak mijn telefoon, het is al super lang geleden dat ik daarop gekeken heb. Tuurlijk, berichtje van Lola.

"Die foto op insta is zo cute :)"

Foto? Insta? Ik ga snel naar insta en start op, heel mijn tijdlijn staat vol met groepsfoto's van mensen, selfies, al dat soort dingen. Tot ik een foto van Harry en mij zie. Het is zijn account. Ik bekijk de foto, hij is gister genomen en er toen ook nog op gezet, ik lig met mijn hoofd tegen zijn schouder, mijn ogen gesloten en "luisterend naar de muziek". Zijn lippen staan tegen mijn hoofd aan.

18  H.S.★Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu