Harry Point Of View ★
Altijd als ze dan wegkijkt of me vraagt om om te draaien als we aan het omkleden zijn, vind ik dat jammer. Ik weet dat ze hier geen ervaring mee heeft, maar ik ook niet. Het valt me wel mee dat ze samen met me slaapt, dat had ik niet verwacht.
2 kleine armpjes knuffelen me als ik alles klaar zet om te koken. Ik stop met waar ik mee bezig was en knuffel haar ook terug.
"Je ziet er zo schattig uit." grinnik ik, het is echt zo. Haar schattige uitstraling in een konijnenpak. Ze giechelt en kijkt op naar mij, haar wangetjes zijn een beetje rood. Ik druk een kus op haar voorhoofd en glimlach naar haar. Ze bloost nog een beetje meer maar probeert het te verbloemen door me los te laten en zich op het aanrecht te richten.
"Wat gaan we maken?" Vraagt ze.
"Pizza?" Ze knikt een beetje.
"Dat heb ik nog nooit zelf gemaakt." ze kijkt op naar mij en glimlacht.
"Ik wel gelukkig, anders werd het echt een ravage." ze knikt lachend wat mij ook doet lachen. We pakken al de spullen enzo en beginnen met bakken.
"Kaas." zegt Kristy nadenkend als ze in de koelkast kijkt.
"Kun je het vinden?" vraag ik en ze knikt als ze de kaas pakt en op me afloopt. We zijn allebei druk bezig met de pizza maken als Louis de keuken binnenkomt. Hij lacht even en dan bedenk ik me weer dat ik hier in een roze konijnenpak sta.
"Jullie zijn echt gestoord." lacht hij een beetje en ik haal mijn schouders op.
"Niet aardig Louis." zegt Kristy en ik kijk op haar neer. Een kleine glimlach staat op haar lippen als ze ook naar mij kijkt.
Na een tijdje ligt de pizza in de oven en wachten we op de bank totdat hij klaar is. Kristy zit naast me en kijkt naar de tv, haar benen zijn naast haar opgetrokken en op de bank en haar hoofd tegen mijn borst. Mijn arm ligt om haar heen en ik heb veel meer aandacht voor haar dan voor de tv. Dat ze dit allemaal voor me doet, met haar moeder enzo. Ik wist al dat ze speciaal was, maar zo speciaal had ik me nooit kunnen voorstellen.
Ik leg mijn hoofd tegen dat van haar aan en ruik meteen haar shampoo. Hopelijk koopt ze die weer nu ze hier woont. Mijn ogen sluiten zich automatisch maar ze vliegen open als het belletje van de oven klinkt. Kristy beweegt haar hoofd waardoor ik dat van mij van dat van haar afhaal.
"We hebben eten." zegt ze en ik knik als ik opsta. Ze loopt me achterna en ik haal de pizza uit de oven.
"Gimme, gimme." zegt Louis en ik zet 3 borden klaar, die ik allemaal volschep met pizza. Allemaal pakken we ons bord en gaan we op de bank zitten.
"Lekker?" Vraag ik aan Kristy en ze knikt snel. Ik glimlach snel en aai even over haar hoofd heen. "Zullen we zo een film kijken?" Vraag ik en ze knikt weer.
Ik zet de borden in de vaatwasser als we klaar zijn, zet de film aan en ga op de bank liggen. Kristy twijfelt geen moment en kruipt tegen me aan. Als ze naar het naar het scherm kijkt, zucht ze.
"Ik ruik nog kaas." zegt ze. "Want dit is zo cheesy van je, ben je serieus Harry? Een horrorfilm?" Ik grinnik en knik. De film begint en ik leg mijn arm om haar schouders. "Heb je deze al een keer gezien?" Vraagt ze zacht en ik schud mijn hoofd. "Ow, anders kon je me vertellen wanneer er een eng stukje kwam."
"Dan zetten we hem wel af, als je het echt te eng vindt." ze knikt verlegen en kijkt naar het scherm. Ik weet dat Louis deze film wel al een keer gekeken heeft en dat hij hem al eng vond, het staat dus al vast dat hij op de helft wordt uitgezet.
Ik haal mijn vingers door haar haar en kijk ook naar het scherm. Een horrorfilm kan ons denk ik wel meer naar elkaar toe brengen. Dat ze zich meer veilig voelt bij mij, ik zou alles voor haar doen en zij ook voor mij, dat is wel gebleken maar zij moet het nog eerst zelf ervaren dat ik alles voor haar zou doen.
JE LEEST
18 H.S.★
Fanfiction"Please, you love me like I love you. Give up and we can be together, always." Zijn stem klinkt hopeloos, wat mij juist meer hoop geeft. "No Harry, I don't love you like you love me. Can you leave me alone?" toch laat mijn stem me hier in de steek...