Part 45

2.9K 121 9
                                    

Kristy Point Of View

Die avond ben ik heel erg eerlijk tegen hem geweest, ik wilde het liefst niet samen met hem slapen. Ik vertrouwde hem wel, maar niet zoals ik eerder deed en om nou met hem te slapen, ging me iets te ver.

Omdat ik ook degene was die het niet wilde, ben ik op de bank gaan slapen. Hij opperde zich op, maar hij was niet degene die zonder me wilde slapen.

Dus hier lig ik, starend naar de muur. Een deken strak om mijn lichaam gewikkeld om me warm te houden. Ik knipper met mijn ogen en voel nog een traan over mijn wang lopen. Onze ruzie is bijgelegd maar het doet nog steeds zo veel pijn.

"Ik hoef haar nooit meer te zien." Hij zei het met zo veel overgaven en helemaal geen schaamte. Tuurlijk heb ik ook dingen tegen hem gezegd, en daar heb ik zo veel spijt van.

Het doet nog meer pijn om hier alleen te liggen, ook al had ik er zelf om gevraagd. Ik draai me nog eens om en kruip in mijn deken. Morgen weer een dag, waarin ik Harry ga laten merken hoeveel ik echt van hem hou.

★~★~★~★

"Kristy." fluistert iemand en ik voel een hand op mijn wang. Ik mompel iets en draai me om. "Wake up." fluistert dezelfde stem weer en nu herken ik Harry. Ik steek mijn hand en voel zijn krulletjes, zo word ik toch nog een beetje met hem wakker.

Voorzichtig open ik mijn ogen en zie ik hem voor me gehurkt zitten. "Harry." fluister ik slaperig. "I love you."

Hij zet zijn voorhoofd tegen dat van mij. "I love you to, babe." fluistert hij. We hebben afgesproken om het niet over gister te hebben, helemaal niet. Geen sorry heel de dag, niks.

Tuurlijk merk je het wel. Ik voel nu al dat ik voorzichtiger ben, hopelijk verdwijnt dat. Ik wil met hem kunnen omgaan zoals ik altijd deed.

"Wist je dat je praat in je slaap?" Glimlacht hij naar me en ik frons.

"Echt?" Hij knikt.

"Over mij." nog een diepere frons en rode wangen.

"Positief?" Hij haalt zijn schouders op.

"Lijkt me wel, je zei "Harry, I love you." fluistert hij en ik ga rechtop zitten.

"Niet!" Lach ik onschuldig.

"Wel!" Lacht hij vermakelijk. Ik ga met mijn hand door mijn haar heen en kijk van hem weg.

"Ik heb echt geen idee wat ik droomde, over jou dus."

"Hm.. het was niet alleen vandaag hoor. Ik heb het veel vaker gemerkt." hij kruipt naast me op de bank en ik draai me om zodat ik tegenover hem zit.

"En wat zeg ik dan allemaal?"

"Dat zijn geheimen tussen mij en slapende Kristy." Ik rol mijn ogen en hij kruist zijn benen met elkaar.

"Niet eerlijk." Mompel ik. Hij glimlacht en ik ga bij hem op schoot zitten, tussen zijn gekruisde benen en mijn benen om zijn middel. Hij mompelt tevreden iets en drukt een kusje tussen mijn sleutelbeenderen, aan het einde van mijn nek. Ik voel zijn warme lippen en zijn koude lippiercing en lik mijn lippen, het is langgeleden dat ik hem echt heb gekust.

"Ik wil douchen." zeg ik en ik klem mijn armen om zijn nek. Hij kijkt op naar mij en zet zijn kin op mijn borst. "Samen met jou."

Hij grijnst en staat op, mijn benen nog steeds om zijn middel. "I love you." zegt hij en hij loopt eerst nog naar de slaapkamer voor kleren. "Ik had gedacht dat je dat nooit meer zou zeggen."

Hij zet me in de badkamer neer en zet de douche aan. "Hoezo?"

"Ik dacht dat je boos op me was." ik schud mijn hoofd en kleed me uit tot mijn ondergoed.

18  H.S.★Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu