Kristy Point Of View ★
Zodra ik wakker word, rek ik me uit en voel ik Harry tegen me aanliggen, zijn been om me heen om me echt dicht bij hem te houden. Ik glimlach bij de gedachte van gister en verberg mijn gezicht in zijn nek. Hij is nog niet wakker, anders had hij wel wat gefluisterd als goedemorgen. Ik wrijf met mijn hand over zijn rug heen en kriebel met mijn nagels, zijn huid is zo zacht.
Als ik voor het eerst vandaag mijn ogen open, zie ik inderdaad dat Harry nog slaapt. Het is een van de eerste keren dat ik eerder wakker ben als hem. Ik kus zijn voorhoofd een keer en zet mijn neus er dan tegen. Even sluit ik mijn ogen en geniet ik van de geur van zijn krulletjes.
"Fack." fluister ik als ik me besef dat het maandag is. Dan kijk ik op de klok, die 5 voor 9 aangeeft. "Fack! Nee!" Roep ik dan en ik sprint naar mijn kast om kleren aan te doen.
Ik hoor Harry achter me dingen mompelen en hem bewegen in de dekens. Als ik omkijk, zie ik hem verdwaalt om hem heen voelen, omdat ik daar niet lig.
"Kristy.." mompelt hij en ik loop naar hem toe.
"Hazza." fluister ik en ik stop hem van het draaien in zijn bed. Hij strekt zijn armen naar me uit en ik geef een kus op zijn voorhoofd. "School is al lang begonnen."
Hij opent moeilijk zijn ogen en kijkt me aan. "Waarom ben je daar dan nog niet?"
"We waren de wekker vergeten te zetten." hij knikt een beetje en sluit zijn ogen.
"Doe maar rustig, we zijn toch te laat voor het eerste uur, dan slaan we die wel over." ik knik een beetje en loop naar mijn kast, opnieuw. Ik had alleen nog maar de kans gehad om een broek aan te trekken. "Give me a kiss." mompelt hij en hij kijkt me aan.
Ik geef hem een vlugge kus, althans, dat probeer ik. Hij pakt mijn hoofd in zijn handen en wrijft met zijn duimen over mijn wangen.
"I love you." fluister ik en ik kijk hem aan.
"I love you to." glimlacht hij. "En nu snel omkleden, lekker kontje."
"Wat?" Vraag ik verbaast als ik van hem wegloop, hem aan blijven kijkend.
"Je hoorde me wel." ik rol mijn ogen en steek mijn tong uit, voordat ik me verder omkleed. Hij grinnikt en krult zich nog een keer goed op in zijn dekbed. Wat haat ik het om een meisje te zijn, ik doe er een uur over om me klaar te maken.
Ik loop naar de badkamer, borstel daar mijn haar en doe mijn mascara. Als ik bijna helemaal klaar ben, stapt Harry uit zijn bed, zie ik als ik de slaapkamer in loop.
"Lazy." zucht ik en ik haal een hand door zijn krullen.
"Niet." spreekt hij me tegen en hij trekt een broek aan, wat mij alleen maar mijn ogen doet rollen. Hij kijkt om naar mij en grijnst dan. "Nu heb ik je niet wakker zien worden, na de beste nacht van je leven."
Ik voel mijn wangen rood worden en bijt even op mijn lip.
"Nu zo onschuldig? Dat was je gister anders niet." hij loopt naar me toe en gaat dicht tegen me aan staan, zijn handen op mijn heupen. "Dit heb jij veroorzaakt." zegt hij en hij wijst naar de plek in zijn nek.
"Jij dit." zeg ik en ik laat alle plekjes zien die hij bij mij op mijn huid heeft gezet. Het zijn er wel 10.
Een klein lachje ontsnapt uit zijn mond, voordat hij zachtjes in mijn nek naar mijn oor bijt. Ik kan er niks aan doen, maar kreun. Meteen leg ik mijn hand over mijn mond en Harry kijkt me aan.
"Alleen dat al." zegt hij en ik kijk beschaamd naar de grond.
"Ik kon er niks aandoen." verdedig ik mezelf en ik druk mijn hoofd tegen zijn borst. Hij grinnikt en knuffelt me. "I love you." fluister ik weer.
JE LEEST
18 H.S.★
Fanfiction"Please, you love me like I love you. Give up and we can be together, always." Zijn stem klinkt hopeloos, wat mij juist meer hoop geeft. "No Harry, I don't love you like you love me. Can you leave me alone?" toch laat mijn stem me hier in de steek...