Kristy Point Of View ★
Hand in hand lopen we het restaurant in. We krijgen onze tafel toegewezen en ik ga tegenover Harry zitten. Zijn hand pakt even die van mij en ik glimlach naar hem. Hij knipoogt even en drukt een kusje op mijn hand.
"Love you." fluistert hij.
"Love you to." fluister ik terug en ik blijf hem aankijken. Zijn lippen krullen zich ook op in een lieve glimlach en ik bloos even.
"Je bent zo schattig als je bloost." grinnikt hij een beetje en hij laat mijn hand los zodat hij die door zijn bruine krullen kan halen.
"Dankje." zeg ik zacht en ik kijk op mijn kaart. Hij grinnikt en doet hetzelfde. "Wat neem jij?" Vraag ik als ik opkijk naar hem.
"Pizza margarita denk ik." mompelt hij nadenkend en ik frons.
"Dat is zo saai, alleen kaas en kruiden." hij knikt even.
"Daar heb je gelijk in, welke neem jij?"
"Hawai." Hij knikt weer en ik schud even lachend mijn hoofd, hij wordt zo serieus nu.
"Zal ik ham nemen? Dat we wisselen?" Hij kijkt op naar mij en ik knik met een glimlach. We klappen de kaart dicht en wachten tot iemand onze bestelling komt opnemen. "Kunnen we woensdag naar Jordy gaan?" Vraag ik zacht en ik kijk naar mijn nagels.
"Tuurlijk, dan verzin ik wel een smoesje voor school." zegt hij en ik zucht. Ons gesprek wordt onderbroken door een ober die onze bestelling opneemt, als hij weer weg is, gaan we weer onverstoorbaar door met praten.
"Ze gaan heus niet geloven dat je nog een keer naar de tandarts moet."
"Orthodontist."
"Je hebt geen beugel." frons ik.
"Vroeger wel."
"Echt?"
"Nee. Maar woensdag even wel." ik rol lachend mijn ogen. "Je bent echt goed gelovig." lacht hij en ik trek een pruillipje.
"Ik geloof gewoon iemand als hij of zij zoiets zegt, vooral omdat jij het bent."
"Het is ook wel lief, maar blijf opletten he? Anders ga je straks nog met een enge man mee omdat hij zegt dat hij snoep heeft." hij lacht en ik kijk hem boos aan, nep wel, ik ben niet boos op hem.
"Nee Hazza, ik blijf altijd bij jou." hij grijnst en knijpt even in mijn wang. Ik lach even naar hem en kijk dan weg. We praten over school en over hoe we het gaan doen met Jordy.
"We gaan niet weg daar, voordat hij je een knuffel heeft gegeven en jij hem hebt kunnen vertellen hoe veel hij voor je betekent." zegt hij en ik knik vastbesloten. "Maar de vorige keer mocht hij niet weten dat we samen waren.."
"Nu wel, we gaan alles aan hem uitleggen, hier gaat het nou juist om." hij knikt en bijt op zijn lip.
"We komen er wel doorheen." ik knik langzaam en kijk naar een ober, die met volgens mij ons eten loopt. Hij komt steeds dichterbij, kijkt ons aan en geeft ons ons eten. Harry en ik wisselen meteen onze helft uit en ik kijk naar mijn pizza, misschien had ik toch een pasta moeten nemen... ik bedoel, hoe krijg je zo'n pizza fatsoenlijk weg?
Ik kijk naar Harry, die al druk bezig is met eten. Geen rekening houdend met dat we in een restaurant zitten of zijn shirt. Ik zucht even, ik ben wel een meisje, die proberen dat toch netter te doen. Ik snij kleine stukjes van mijn pizza af, zodat het toch nog netjes blijft.
"Lekker?" Vraagt hij en ik knik tevreden. "Mooizo." glimlacht hij lief naar me. We eten verder van onze pizza en praten tussendoor wat. Het is gezellig, net als de eerste keer dat we naar een restaurant gingen.
JE LEEST
18 H.S.★
Fanfiction"Please, you love me like I love you. Give up and we can be together, always." Zijn stem klinkt hopeloos, wat mij juist meer hoop geeft. "No Harry, I don't love you like you love me. Can you leave me alone?" toch laat mijn stem me hier in de steek...