Part 30

3.5K 148 9
                                    

Kristy Point Of View

Met z'n alle lopen we de club in, het voelt goed om tijd met Lola door te brengen en ook nog met Harry te zijn. Ze leren elkaar beter kennen en Harry lijkt Lucas ook wel aardig te vinden. En het voelt nog beter omdat het vakantie is.

Ik hou Harry's hand stevig in die van mij om hem niet kwijt te raken, het is hier nogal druk.

"Als ze dronken wordt Lucas, ben je echt gefucked." waarschuw ik hem en Lola kijkt me boos aan. "Kom op Lola, je weet dat het waar is."

"Ik ben niet zo erg als ik dronken ben." ik schud mijn hoofd sarcastisch naar haar.

"Die ene keer was je zo dronken, die keer dat we Harry voor het eerst zagen, je wilde hem op een date vragen." lach ik, zeker weten dat ze dat niet meer weet.

"Woeps." zegt ze zacht en ze houdt zich wat steviger aan Lucas vast. Ze ziet er zo mooi uit, ik heb mn best gedaan, maar word nooit zo mooi als haar. Ik merk dat ik staar, als ze iets doet, doet ze het goed. Haar haar gestijld, make-up perfect, hakken passend bij haar jurkje en haar jurkje is mooi. Ik loop hier in mijn skinnyjeans, iets waar normale meisjes altijd in rond lopen. Voor mij is dit zo gewaagd en dan ben ik zo lelijk vergeleken met Lola.

Ondertussen ben ik op een kruk naast Harry aan de bar gaan zitten, mijn ogen nog steeds gericht op het perfecte stelletje.

"Niet zo denken, jij bent veel mooier." fluistert Harry als hij zachtjes mijn heup aanraakt. Ik kijk hem aan en dan voor me uit. "Je bent van naturen mooi, je hebt niet veel nodig om er mooi uit te zien."

"Ik wil niet mooi zijn, ik wil perfect zijn." zucht ik.

"Niemand is perfect." zegt hij en hij geeft een kusje op mijn wang.

"Je hebt gelijk." Zucht ik weer.

"Ben er blij mee dat je geen lagen make-up nodig hebt om er mooi uit te zien." ik kijk hem aan en leg mijn hoofd tegen zijn schouder.

"Ik ben blij met wat ik heb." fluister ik en ik zet ook een kusje bij hem op zijn wang.

"Je ziet er prachtig uit." fluistert hij en hij knuffelt me even.

"Dankje Harry, jij ook." hij kust mijn voorhoofd en kijkt dan op me neer. Ik ga rechtop op mijn eigen kruk zitten en kijk voor me uit.

"Dit staat je ook zo goed." fluistert hij en hij wrijft over mijn been heen, waar de skinnyjeans omheen zit. Ik schud lachend mijn hoofd, hoe vaak hij dat nu wel niet heeft gezegd.

"Dat weet ik nu intussen." lach ik en hij grinnikt.

"Wat te drinken?" Vraagt hij en ik knik. "Geen water hoop ik?"

"Nee, cola alsjeblieft." hij knikt en glimlacht naar me voordat hij het bestelt. Zelf bestelt hij ook een cola en we drinken het op. Hij staat op en steekt zijn hand uit.

"Wil je met me dansen?" Ik knik met een glimlach en pak zijn hand aan. We vinden Lola en Lucas ook op de dansvloer en ik keer me tot Harry, het is niet echt mijn ding om te dansen, ik kan het ook niet. Als ik bij Harry ben maakt dat niet uit, ik ben gewoon mezelf en als ik niet kan dansen weet hij dat ook snel genoeg. Hij lacht er dan net zoals nu gewoon mee dat ik raar doe, en ik lach met hem mee. Ik kan me voorstellen hoe mislukt het eruit ziet.

Als er voor het eerst in heel de avond een rustig liedje opkomt, kijken mijn ogen in die van Harry. Hij twijfelt geen moment en stapt op me af, zijn handen omsluiten mijn middel en mijn handen zijn nek. Zijn voorhoofd raakt dat van mij en zachtjes bewegen we op de maat van de muziek.

"Dit is meer jouw stijl huh?" Vraagt hij en ik kijk hem aan voordat ik knik.

"Ja, dit is mooier." hij knikt en sluit zijn ogen. Mijn ogen sluiten zich ook en ik luister naar de muziek. Daartussen kan ik nog net Harry's stem filteren die zachtjes mee zingt. Ik moet denken aan de eerste keer dat ik hem hoorde zingen, toen hij het liedje dat hij voor me heeft geschreven zong.

18  H.S.★Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu