Part 37

3.1K 129 24
                                    

Kristy Point Of View

"Kristy!" Roept Harry als ik net terug loop van de wc naar de woonkamer, waar Harry zit.

"Harry!" Roep ik ook. Hij steekt zijn armen uit en ik tackel hem op de bank. Mijn armen om zijn nek en zijn armen om mijn middel. Hij lacht als ik kusjes zet over heel zijn gezicht en duwt me plagerig weg. Louis is bij Amber, dus we zijn alleen.

"De foto, op instagram." lacht hij en ik steun op mijn handen.

"Welke foto?" Speel ik het spelletje verward mee. Hij lacht nog even en pakt zijn telefoon dan. Er is een last van onze schouders afgevallen, sinds ik weer normaal met Jordy kan praten. Eigenlijk is het meer mijn last, maar ik word vrolijker wat hem automatisch ook vrolijker maakt.

"Deze." zegt hij en hij laat de foto zien die ik erop had gezet.

"Wat is daarmee? Hij is lief toch?" Zeg ik en ik leg mijn hoofd op zijn borst.

"Is ie ook." glimlacht hij verlegen.

"Jij hebt dingen ook voor mij achtergehouden." zeg ik en ik laat zijn foto zien.

"Klopt, ik wilde gewoon niet dat je het er uitgebreid met me over zou hebben." zegt hij en ik knik even.

"Snap ik wel, maar mag ik dan wel zeggen dat het heel erg lief is?" Hij knikt en wrijft over mijn hoofd. "Hij is heel erg lief." lach ik een beetje en ik knuffel hem.

"Jij bent heel erg lief babe." fluistert hij en hij kust mijn wang een keer. Ik kus zijn lippen en leg mijn handen langs de zijkant van zijn gezicht. Hij likt mijn lippen, maar ik geef hem geen toegang. "Babe.." mompelt hij verward. "Waarom laat je me niet toe?"

Ik laat zijn lippen los en grijns naar hem. "Teasing you." fluister ik voordat ik hem weer kus.

"Laten we dat bij jou dan ook gaan doen." ik kus hem door, geen aandacht bestedend aan zijn opmerking. Hij klemt mijn benen om mijn middel en staat op, in de slaapkamer zet hij me weer neer. Mijn lippen staan nog op die van hem en mijn armen nog in zijn nek.

Zijn handen glijden over mijn rug naar mijn billen, waar hij in knijpt. Ik laat even een gilletje en spring naar voren. Mijn mond gaat open en hij legt zijn tong in mijn mond. Een zachte kreun verlaat zijn lippen en ik duw mijn lichaam tegen dat van hem, om het nog een keer te horen. Hij duwt me op het bed en gaat over me heen hangen, meteen duwen zijn heupen tegen die van mij wat ons allebei laat kreunen.

"I need you." mompelt hij en ik klem mijn handen in zijn haar, in frustratie. Hij hijgt en zet zijn voorhoofd tegen dat van mij. "I want you. Now."

"Please, don't talk. Just kiss me." fluister ik en ik kus hem. Hoe langer we kussen, hoe ruwer hij wordt. Ik wil zijn ruwe kantje ook wel eens zien, als hij me maar geen pijn doet.

Hij haalt mijn broek naar beneden en kust dan via mijn enkel terug naar boven. Zijn glimlach is te voelen als hij me rondom mijn heupen kust.

"Ik doe dit omdat ik van je hou." fluistert hij voordat hij weer omhoog kruipt en zijn lippen die van mij laat ontmoeten.

"Weet ik Harry, ik ook van jou." hij glimlacht en bijt voorzichtig in mijn lip. Een vlaag van kriebels neemt mijn buik over en ik kreun even.

"Dit wordt nog beter dan de vorige keer. Ik beloof het je." fluistert hij.

"Bewijs het."

★~★~★~★

Mijn ogen lijken wel vast gelijmd aan elkaar, zo moeilijk gaan ze open. Gister was het best laat toen we gingen slapen en ik sliep zo vast, dat ik nu geen moeite wil doen om wakker te worden.

18  H.S.★Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu