Kristy Point Of View ★
In de avond liggen we in bed, dit bed is echt veel fijner dan dat van mij, maar toch had ik liever in mijn eigen bedje gelegen en geen ruzie gehad met mijn moeder. Het stomste vind ik nog dat ik mijn broertje geen knuffel kon geven, ze is zo vals.
Harry slaapt natuurlijk al lang maar mij lukt het gewoon niet. Ik denk heel de tijd maar na wat ze allemaal tegen me zei, hoe ze mij en Harry aankeek of we afval waren. Ik knijp mijn ogen dicht, maar voel al een traan over mijn wang lopen. Het liefst ben ik met Harry, bij hem voel ik me thuis, maar ik heb het nog niet helemaal helder of dit alles het wel waart is.
Hij mompelt iets en kruipt tegen me aan, waarna hij weer stil ligt. Ik kijk op naar hem en leg mijn hand op zijn wang. Hij ziet er misschien niet uit als het perfecte vriendje, of voor mijn moeder de perfecte schoonzoon, maar hij laat me goed voelen, precies zoals ik wil.
Met Rick had mijn moeder veel blijer gereageerd, hij was dan ook meer haar type. Harry is mijn type en ik ben er trots op dat ik het voor hem heb opgenomen. Nog meer tranen lopen over mijn wangen en ik haal mijn neus op, wat in deze stilte heel erg hard klinkt. Ik weet dat Louis aan de andere kant van deze muur ligt en bij hem is het ook al super lang stil. Ik ben de enige die wakker is en bij die gedachte voel ik me alleen.
Voorzichtig sta ik op en geef ik Harry een kusje op zijn voorhoofd, voordat ik naar de keuken loop voor een glas water. Het koude water voelt goed, tegen mijn warme lichaam en keel. In 1 slok drink ik heel het glas leeg en dan loop ik met het glas in mijn handen naar de slaapkamer, kan ik straks ook nog wat halen als ik dat wil. Ik maak de deur voorzichtig open en sluit hem weer achter me. In het donker loop ik door de kamer heen naar het bed.
"Gaat het wel?" Vraagt Harry's lage ochtendstem. Ik bijt op mijn lip, god dat klinkt sexy. Zuchtend ga ik rechtop op het bed zitten en klem ik mijn armen om mijn benen.
"Nee." Mompel ik en ik duw mijn gezicht weg in mijn knieën zodat hij me niet meteen ziet huilen. Hij gaat ook rechtop zitten en trekt me bij hem op zijn schoot.
"Shh.. rustig maar." fluistert hij en hij haalt zijn hand door mijn haar. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan en mijn handen over mijn gezicht. Hij blijft over mijn hoofd wrijven en kusjes geven op mijn voorhoofd. "Heb je al wat geslapen?" Fluistert hij en ik schud mijn hoofd.
"Nog helemaal niet." Mompel ik door mijn handen heen en hij zet zijn voorhoofd tegen mijn hoofd. Ik haal voorzichtig mijn handen weg en leg ze om zijn nek. Ik ben zo blij dat hij er is, hij is geen normale jongen maar een speciale en hij is mijn vriendje.
"Waarom ben je verdrietig?" fluistert hij en ik ruik aan zijn shirt.
"Mijn moeder.. en Jordy en.." stotter ik door mijn tranen heen en hij wrijft over mijn rug.
"Ik snap het." fluistert hij en ik haal diep adem. De tranenstroom stopt langzaam als ik me concentreer op zijn handen die over mijn rug en door mijn haar gaan. Ik wrijf ook over zijn rug heen, om hem te bedanken. "Gaat het een beetje?" Ik knik langzaam.
"Bedankt." fluister ik.
"Geen dank." fluistert hij terug. Ik sluit mijn ogen en hij drukt een kusje op mijn wang. Langzaam zak ik weg in een droomloze slaap.
★~★~★~★
Ik word wakker, op mijn buik, ik slaap nooit op mijn buik. Ik haal mijn hoofd omhoog en zie Harry onder me liggen. Waarschijnlijk is hij gewoon achterover gevallen toen hij in slaap viel en zat ik nog op zijn schoot. Ik draai mijn hoofd en voel de pijn in mijn nek van heel de tijd mijn hoofd schuin houden. De pijn is het zeker waart om naar Harry te kijken. Hij ligt vredig te slapen, zijn hand op mijn onderrug en zijn ogen (natuurlijk) gesloten. Ik reik uit met mijn hand en wrijf over zijn wang. Hij mompelt wat, maar slaapt gewoon door.
JE LEEST
18 H.S.★
Fanfiction"Please, you love me like I love you. Give up and we can be together, always." Zijn stem klinkt hopeloos, wat mij juist meer hoop geeft. "No Harry, I don't love you like you love me. Can you leave me alone?" toch laat mijn stem me hier in de steek...