Kristy Point Of View ★
Harry neemt altijd al mijn zorgen weg, ik heb niet meer aan Jordy of mijn moeder gedacht de afgelopen uren.
Nu liggen we samen op bed, knuffelend en kijkend naar een film, een romantische film. Hij kwam met het idee maar wilde het daarna niet meer. Ik zei dat het een goed plan was, waardoor hij er toch weer mee in stemde.
Tot nu toe is het allemaal nog schattig geweest, hier en daar een kusje maar niet meer. Nu niet meer.
"Films zijn leuk babe, maar ik wil het liever zelf doen." fluistert Harry en ik kijk op, zijn ogen kijken in die van mij en ik lik mijn lippen. Hij grijnst en komt over me hangen. Zijn lippen raken zachtjes die van mij en mijn handen gaan automatisch naar zijn nek. De kus draait al snel uit tot een zachte zoen. Ik draai ons om zodat ik bovenop lig en trek terug, Harry's ogen kijken in die van mij en zijn borstkas gaat snel op en neer.
Meteen zet ik mijn lippen weer op die van hem en hij legt zijn handen op mijn heupen, waar ze horen. Ik trek na een tijdje terug en kijk naar hem, hoe zijn krulletjes verspreid liggen om zijn hoofd heen, zijn groene ogen die wild staan, om wat ik met hem doe.
"Kristy.. ik.." begint hij maar ik leg mijn voorhoofd tegen dat van hem en mijn vinger op zijn lippen.
"Ik ook van jou." fluister ik en ik leg mijn hand weer op zijn wang. Hij knikt even en sluit zijn ogen. Ik lik mijn lippen, nu zit zijn smaak er nog een beetje op. Op de achtergrond hoor ik de stemmen van de film, maar dat wordt ook al snel uitgezet. Ik kijk Harry aan als hij zijn hand weer opnieuw op mijn heup legt. Hij kijkt mij ook aan en geeft me een lief kusje.
"Je mag wel gaan slapen hoor babe, als je wilt." ik knik en kijk hem aan. Hij wrijft nog even over mijn hoofd en ik sta op zodat ik me kan omkleden. Ik pak zijn zwarte shirt dat hij vandaag aan heeft gehad en een sportbroekje en leg het op het bed, ik wil me nu wel in dezelfde kamer omkleden maar natuurlijk wel zo kort mogelijk.
Harry staat op en loopt zelf ook naar de kast, om zijn eigen pyjama te pakken. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd heen en mijn pyjama shirt er meteen achteraan, hetzelfde doe ik met mijn broek. Harry's gespierde armen omsluiten mijn kleine lichaam en zijn zachte lippen raken een keer mijn haar.
"Waarom heb je dit voor me achtergehouden? Je bent zo mooi." fluistert hij als hij over mijn heupen wrijft. Ik leun tegen hem aan en sluit mijn ogen.
"Ik weet het niet." fluister ik en ik ga met mijn handen over zijn armen.
"Ik ben trots op je en ik denk dat je dat ook op jezelf mag zijn, omdat je je kwetsbaar opstelt en omdat je zo'n mooi lichaam hebt." Ik kijk op naar hem en glimlach.
"Ben ik ook Hazz." hij knikt en knuffelt me nog even, voordat hij me loslaat en ik naar de badkamer loop. Ik poets mijn tanden, haal mijn make-up eraf en doe mijn haar in een staart. Als ik klaar ben loop ik weer terug naar de slaapkamer en ga ik op het bed liggen, wachtend op Harry denk ik aan hem en aan de situatie waar ik nu in zit.
"Is Louis er niet?" Vraag ik als Harry de kamer weer binnen komt en hij schudt zijn hoofd.
"Werken." ik knik en krul me tegen hem op als hij op zijn rug ligt. Hij staart naar het plafond en ik staar naar hem. Hij zucht en ik leg mijn arm om hem heen, hij voelt zich weer niet fijn.
"What's wrong?" Fluister ik en ik zorg dat ik wat meer gelijk met hem lig. Hij legt zijn arm om me heen en zijn hoofd tegen dat van mij.
"Gewoon denken." Ik zucht ook en wrijf over zijn middel heen.
"Niet gewoon denken." hij schudt zijn hoofd en kijkt me aan. "Morgen ga ik naar mijn oma en daarna kan je misschien wel komen, Jordy kan wel even wachten. Ik wil jou eerst het gevoel geven dat je een familie hebt."
JE LEEST
18 H.S.★
Fanfiction"Please, you love me like I love you. Give up and we can be together, always." Zijn stem klinkt hopeloos, wat mij juist meer hoop geeft. "No Harry, I don't love you like you love me. Can you leave me alone?" toch laat mijn stem me hier in de steek...