Part 39

3K 136 9
                                    

(Please lees a/n bc nieuwe fanfic :) xx enjoy!)

Kristy Point Of View

Als we weer opnieuw thuis zijn, ruik ik pizza. Ik kijk verrast om naar Harry en hij haalt zijn schouders op. We trekken onze jas uit en lopen dan door.

"Hey guys!" Roept Louis vrolijk en hij houdt 2 pizza dozen naar ons uit.

"Hoe.." stotter ik en Harry pakt de dozen aan.

"Harry whatsappte me dat hij honger had, dus.. ja." zegt Louis en ik kijk naar Harry.

"Zeg me nu niet dat je geen zin hebt in pizza." ik lach even en ga naast hem op de bank zitten.

"Moet je niet bij Amber zijn?" Vraag ik aan Louis en hij schudt zijn hoofd.

"Ze moest leren."

"Hebben jullie al met elkaar?" Vraag ik en hij kijkt even naar me.

"Nog niet.. ik heb haar niet gevraagd."

"Waarom niet? Jullie zijn schattig samen." hij rolt zijn ogen.

"Echt zo'n typisch zinnetje." lacht hij dan.

"Kan wel, maar jullie zijn echt schattig samen." zeg ik en ik eet verder van mijn pizza. "Je moet haar vragen."

"Ja Louis." zegt Harry en ik glimlach naar hem. "En ontstaat zo veel." knipoogt hij dan naar mij en ik duw hem even bij me weg.

"Jaja, ik zie nog wel." zegt Louis en ik leg mijn hoofd tegen Harry's schouder.

"Harry heeft een nieuwe tattoo!" Zeg ik trots en Louis kijk ons aan. Harry laat hem zien en Louis bekijkt hem.

"Toch die?" Zegt hij en Harry knikt.

"Die paste het beste." Louis knikt ook even en glimlacht dan. We eten, kijkend naar de tv, onze pizza op en zetten de vieze borden in de vaatwasser.

"Ik heb echt te veel gegeten." zucht ik als ik me op het bed laat vallen.

"1 pizza is inderdaad veel voor jou." zegt Harry als hij naast me komt zitten en in mijn buik prikt.

"Ah Hazz, niet doen, zo moet ik kotsen." Kreun ik en hij grinnikt.

"Je weet wel? Dat liedje dat ik had geschreven?" Ik knik en draai me op mijn zij. "Het is.. nouja, af. Ik wilde het vandaag spelen, op onze 1 maand, maar het gaat wat moeilijk met mijn pols."

"Das wel lastig ja.."

"Zal ik het morgen doen?" Ik knik snel.

"Isgoed. Ik kijk er echt naar uit om het te horen." ik kruip tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schoot.

"Ik kijk er naar uit om het je te laten horen." fluistert hij en hij kriebelt door mijn haar. Ik kijk hem aan en glimlach naar hem.

"You cutie." lach ik als ik hem op de matras tackel. Hij lacht zelf ook en ik druk mijn lippen op die van hem. Zijn lippen kussen me meteen terug en hij legt zijn handen op mijn heupen. Ik voel de vlinders vrolijk door mijn buik vliegen en glimlach tegen zijn lippen aan.

"Voelt het lekker babe?" Zegt hij als hij terug trekt en ik frons. "Je glimlacht aan een stuk door."

Ik grinnik even. "Ik hou gewoon van je."

"Ik ook van jou."

★~★~★~★

We zitten in de auto naar mijn neefje, de eerste keer sinds.. naja, bijna een maand dat ik mijn moeder weer ga zien. Harry zit naast me en ik merk dat hij net zo nerveus is als mij.

18  H.S.★Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu