Harry Point Of View ★
Kristy is zo vrolijk nu er zo veel lasten weg zijn. Ik merk aan haar dat ze meer praat en.. veel liever is misschien wel. Ze hield altijd al van knuffelen en handje vasthouden maar nu laat ze me merken dat ik het waart ben om te leven, dat er niks mis mee is met hoe ik eruit zie. Het geeft me zelfvertrouwen, maar ik ben bang dat als we haar moeder weer zien, alles weer terug gaat naar hoe het eerst was. Kristy weer droevig, wat mij ook meteen droevig maakt.
Nu geniet ik gewoon van dit moment, voor zo lang het duurt.
"Wat droom je allemaal Hazz?" Lacht Kristy en ze kijkt op naar mij. Ik schud even mijn hoofd en kijk haar aan.
"Gewoon, aan het denken." Zeg ik en ze knikt. "Aan mijn lieve, kleine vriendinnetje."
Ik leg mijn arm om haar schouders en mijn kin op haar hoofd. Ze kijkt op naar mij en trekt een pruillipje.
"Ik ben niet klein. Jij bent groot." grinnikt ze en ik druk een kusje op haar voorhoofd, voordat ik haar hand weer pak. "Wat wil je?" Vraagt ze en ik frons even. "Als cadeau, je mag alles uitzoeken wat je wilt."
"Babe, ik hoef niks. Als jij bij me bent is mijn leven compleet." ze rolt haar ogen.
"Komop, niet zo cliché. Zoek wat uit. Een nieuw shirt?"
"Ik heb genoeg witte en zwarte shitjes." lach ik en ze knikt even.
"Je bent onmogelijk, kies iets."
"Ik hoef niks." ze zucht en komt tegenover me staan, nu gaat het komen.
"Harry Styles." zegt ze en ze kijkt op naar me. "Ik heb geen jongensbrein, dus misschien is het een goed idee om mij te vertellen wat je wilt zodat ik het kan kopen."
"Ik wil jou." ze slaat haar hand tegen haar voorhoofd en kijkt me dan weer aan.
"Harry kom op." ik grinnik en denk voor het eerst echt na over dit onderwerp.
"Een tattoo." zeg ik dan zacht en ik kijk op Kristy neer.
"Wil je nog een tattoo?" Vraagt ze en ze glimlacht.
"Ja, ik zat er overna te denken.." Haar kleine armpjes omsluiten mijn middel en haar hoofd raakt mijn borst.
"Dat is volgens mij het beste cadeau dat ik je kan geven." zegt ze en ik knik. "Welke wil je?"
"Uh.. ik heb er heel erg lang over na gedacht.. en ik weet het nog steeds niet." geef ik eerlijk toe en ik wrijf over mijn nek heen.
"Ow.. misschien moet je tekenen wat je wilt?" Stelt ze voor en ik knik. We besluiten om bij de starbucks te gaan zitten en daar papier en een pen te vragen.
Als we aan ons tafeltje zitten, begin ik met tekenen. "Ik vind het wel mooi om een tattoo te nemen die met jou te maken heeft, omdat ik hem ook van jou krijg."
Ze knikt even maar twijfel is in haar ogen af te lezen. "Het is wel wat riskant. Wat áls we uit elkaar gaan?"
"Gaan we niet." zeg ik meteen.
"Harry, denk redelijk. Wat áls?" Ik schud mijn hoofd.
"Nee Kris. Ik wil dat het iets met jou te maken heeft." Ik kijk haar strak aan, waarna er een kleine glimlach op haal lieve gezichtje komt.
"Wat wil je?" Ik vervolg mijn tekening en laat het dan aan haar zien.
"Het is meer ons, dan alleen jij." zeg ik nerveus en ik pulk aan de pen. Ze kijkt naar mijn tekening waar "Never letting go" staat geschreven, in nette letters. Dan kijkt ze naar mij en legt ze haar armen om mijn nek.
JE LEEST
18 H.S.★
Fanfiction"Please, you love me like I love you. Give up and we can be together, always." Zijn stem klinkt hopeloos, wat mij juist meer hoop geeft. "No Harry, I don't love you like you love me. Can you leave me alone?" toch laat mijn stem me hier in de steek...