Kristy Point Of View ★
Ik voel de zenuwen toenemen, hoe langer we hier liggen. Ik wil dit zeker wel, bij Harry ben ik veilig. Mijn handen pakken zijn shirt en hij glimlacht tegen mijn lippen.
"Toch wel ongeduldig?" Mompelt hij en ik pak hem vast, onder zijn shirt door. Zijn warme rug voelt zo goed tegen mijn lichaam. Hij gaat rechtop zitten en trekt zijn shirt uit. Ik kijk naar zijn lichaam en leg mijn handen om zijn schouders. Nu geven zijn tattoo's alleen nog maar een beter uitzicht.
Voorzichtig pakt hij mijn sweater vast en ik ril even, het is niet niks. "Alles goed?" Vraagt hij en ik knik snel.
Hij trekt mijn sweater uit en gooit het naast het bed. Zijn blote buik maakt contact met die van mij als hij me weer kust en hij gromt in mijn mond. Ik leg mijn armen om zijn nek heen en trek hem naar me toe. Hij trekt terug, kijkt me voor 2 seconden aan en laat dan allemaal kleine kusjes in mijn nek achter. Ik beweeg mijn handen door zijn haar heen, dit voelt zo goed. Door mijn lichaam voel ik een schok gaan, wat Harry laat glimlachen. Hij blijft op die plek hangen en zet er allemaal kusjes op, soms met zijn tong en soms zuigt hij.
Ik bijt op mijn lip, om het niet uit te schreeuwen. Zijn tanden zetten zich in mijn nek en mijn handen trekken even aan zijn haar.
"Laat het gaan babe." fluistert hij, wat mijn huid laat trillen. Ik laat mijn lip los en leg mijn hoofd achterover op mijn kussen. Hij laat allemaal kleine kusjes rondom mijn nek achter en kijkt me dan aan. Zijn lippen vinden die van mij weer en ik draai ons om, zodat ik bovenop lig. Hij legt zijn handen op mijn onderrug en ik die van mij om zijn bovenlichaam. Ik zoen hem en hij zoent mij terug, het gevoel in mijn onderbuik is nog nooit zo sterk geweest, de liefde voor hem.
Ik voel zijn handen steeds verder naar beneden gaan, via de bovenkant van mijn broek, naar mijn knoop en riem toe. Hij pulkt eraan, maar krijgt hem niet open.
"Precies vandaag die skinnyjeans." mompel ik als ik recht ga zitten en de knoop en riem los maak. Pas als mijn broek uit is, kijk ik weer naar Harry. Hij likt zijn lippen en legt zijn armen om me heen. Ik ga opnieuw over hem heen hangen en geef hem een kusje voordat ik zijn broek uittrek. Hij kijkt me aan en draait ons weer om zodat hij weer bovenop ligt.
"Je moet altijd de leiding hebben he?" Grinnik ik naar hem, hij knikt en zoent me weer. Voorzichtig duwt hij met zijn heupen tegen die van mij aan, wat me even naar adem laat happen.
"Je mag het best laten horen babe, hoe goed dit bij je voelt." mompelt hij tegen mijn lippen en tussen hijgen door. Ik knijp in zijn haar, wat ervoor zorgt dat hij een kreun niet kan onderdrukken. Het klinkt zo sexy, ik zou er alles aan doen om het nog een keer te horen.
De zoen wordt ruwer en slordiger, wat mij laat kreunen. Zijn lippen krullen zich op tegen die van mij aan en hij zoekt over mijn rug naar de sluiting van mijn bh. Na een paar seconden, heeft hij die gevonden en schuift hij de bandjes van mijn armen af. Ik vind het fijn dat we zoenen, anders zou hij me meteen zo bloot zien.
Voorzichtig bewegen zijn handen over mijn lichaam naar mijn borsten, die hij voorzichtig aanraakt. Ik kreun zijn mond in, wat hem ook laat kreunen. Onze lippen raken elkaar kwijt, zijn lichaam komt weer langzaam in beweging tegen dat van mij, wat mij laat smachten naar meer.
"Harry." mompel ik en ik lik mijn lippen. Ik voel zijn lippen zich tegen mijn kaak aanzetten voordat hij zijn handen naar mijn slipje laat glijden. Mijn ogen zijn nog steeds gesloten, genietend van het gevoel.
"Mag ik?" Vraagt hij voorzichtig en ik kijk hem aan. Zijn gezicht zit dicht bij dat van mij en zijn ogen kijken in die van mij. Ik knik en hij zoent me glimlachend weer, gelukkig. Al snel heb ik geen onderbroek meer aan, helemaal geen kleren meer.
JE LEEST
18 H.S.★
Fanfiction"Please, you love me like I love you. Give up and we can be together, always." Zijn stem klinkt hopeloos, wat mij juist meer hoop geeft. "No Harry, I don't love you like you love me. Can you leave me alone?" toch laat mijn stem me hier in de steek...