Part 34

3.3K 136 8
                                    

Kristy Point Of View

Mijn eerste slok alcohol glijdt door mijn keel heen, mijn keel brandt, maar het voelt goed, zo goed.

"Lekker?" Vraagt Harry nieuwsgierig en ik knik. Hij glimlacht en neemt zelf ook een slok bier. Tuurlijk dronk ik geen bier, dat lijkt me echt ranzig. Ik probeer alles, wijn, bacardicola, wisky, vodka, alles wat je kan bedenken en uiteindelijk maak ik mijn beslissing.

"Bacardicola." zeg ik vast besloten als Harry vraagt wat ik wil drinken.

"Je hebt alles bij elkaar al 7 shotjes op, je moet rustig aan doen. Morgen moet je ook al werken."

"1tje, ik beloof het." hij knikt met tegenzin en haalt een bacardicola voor me. Ik blijf op mijn kruk zitten en wacht. Louis is bij een of ander meisje, die hij hier tegen kwam.

Een hand glijdt naar mijn heup toe en ik verwacht dat het Harry is, maar hij is het niet.

"Hey schoonheid, wat doe jij hier zo alleen?" Fluistert hij en ik spring van mijn kruk af.

"Blijf van me af!" Roep ik en hij loopt naar me toe.

"Ik hou wel van eigenwijze meisjes." fluistert hij opnieuw. Ik ruik rook, maar geen drank.

"Wat?" Vraag ik alsof ik het niet hoor en hij herhaalt het weer. "Zeg je me nou hoe lelijk ik ben?!" Roep ik verbaast boven de muziek uit.

"Nee! Ik zei dat ik wel van eigenwijze meisjes hou!"

"Ga dat maar tegen mijn vriendje zeggen!" Roep ik terug en ik wring me tussen de mensen door naar de bar. De jongen komt me achterna en ik probeer sneller te gaan, waarom staat deze club zo vol? Ik zie Harry's krullen en wil niet opgelucht adem halen, als de hand van de jongen mijn heup pakt. "Harry!" Gil ik en ik kijk naar hem.

Zijn ogen gaan naar mij en ik steek mijn hand uit. Hij rent naar me toe en trekt me weg bij de jongen. Ik ga achter zijn rug staan, dat is het veiligst.

"Wat denk je wel niet dat je kan maken bij mijn vriendin?!" Roept hij, zijn britse accent komt naar boven en ik knijp mijn ogen dicht. Dit herken ik zo goed van mezelf. "Je raakt haar niet nog een keer aan!"

Zijn tattoo's maken nu denk ik een goede indruk bij de jongen, precies zoals we willen. Ik leg mijn armen om zijn midden en hou hem nog net tegen van de jongen slaan, omdat de jongen iets terug riep. Wat weet ik niet.

"Het is goed Harry, je hebt je punt gemaakt." zeg ik in zijn oor en hij gromt.

"Laat me los Kristy!" Roept hij en ik schud mijn hoofd. "Godver!" Schreeuwt hij en hij draait zich om naar mij. Meteen slaat hij zijn armen om hem heen en ik doe hetzelfde. Ik snap hoe moeilijk dit voor hem is, aangezien hij altijd bang is om iemand kwijt te raken.

"Het is goed Harry." fluister ik en ik ga op mijn tenen staan, zodat ik door zijn haar kan wrijven. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder en zucht.

"Had me hem gewoon een klap laten geven." zegt hij en ik schud mijn hoofd.

"Hij had terug geslagen en ik wil niet dat je pijn hebt." Ik zet een kus op zijn wang en leg mijn hoofd dan weer op zijn schouder. "Had je al drankjes gehaald?" Vraag ik om zijn aandacht van de jongen af te halen en hij schudt zijn hoofd als hij me aankijkt.

"Ik deed het om je te beschermen." zegt hij en ik knik.

"Ik weet het, bedankt." ik zet even mijn lippen op die van hem en hij grijpt zich vast aan mijn heupen. "I love you." fluister ik.

"I love you to." zegt hij zacht terug en hij drukt een kus op mijn voorhoofd. Ik wrijf nog even over zijn rug en pak zijn hand dan. We lopen naar de bar en bestellen alsnog een bacardicola en een biertje. "Je laatste, dus geniet ervan." zegt hij en ik knik. Jammer dat hij het heeft onthouden, ik zou nog wel even door kunnen gaan.

18  H.S.★Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu