Kristy Point Of View ★
Langzaam word ik wakker van iemand die figuurtjes over mijn gezicht tekent. Ik voel mijn armen voor mijn borst gekruist zitten en mijn benen verstrengelt zijn met die van Harry. Snel leg ik mijn armen om zijn lichaam heen en kruip ik tegen hem aan. Mijn lippen krullen zich op, denkend aan gister.
"Goodmorning sleeping beauty." fluistert hij voordat hij een mijn haren die op mijn voorhoofd waren geplakt van het zweet, uit mijn gezicht veegt. Ik open mijn ogen en kijk hem aan.
"Goodmorning awake sunshine." fluister ik terug en ik zet mijn kin op zijn borst. Hij kijkt glimlachend op me neer en geeft me een kus.
"Zullen we douchen?" Vraagt hij en ik naar hem.
"Eerst nog even wakker worden." gaap ik en ik ga weer meer tegen hem aanliggen. Hij grinnikt en wrijft over mijn hoofd. Telkens blijft hij me aaien en ik wrijf ook over zijn rug.
Na een tijdje ga ik rechtop zitten en leg ik mijn armen om mijn bovenlichaam heen, ik ben toch nog steeds naakt.
"Wakker?" Grinnikt hij als hij ook recht gaat zitten en ik knik naar hem. "We moeten alleen nog wel naar de badkamer zien te komen." zegt hij nadenkend. De badkamer zit tegenover Louis zijn kamer, schuin tegenover die van Harry dus.
"Toch niet zo'n groot probleem?" Vraag ik en ik kijk hem aan.
"Nee is ook, als jij je niet schaamt voor Louis niet nee." Ik frons naar hem, als teken dat ik het niet snap. Hij grinnikt en legt zijn armen om me heen, zijn kin op mijn schouder. "Als zijn deur open staat, of hij zit in de woonkamer, ziet hij ons."
"Dat wil ik niet.." zeg ik en hij schudt zijn hoofd.
"Dacht ik al. Dus er zijn 2 opties: 1, ik ga kijken of hij er zit maar dan lopen we wel het risico dat hij alsnog zijn deur open doet. Of 2, we doen onze onesie aan."
"Nou, dan denk ik dat we voor 2 gaan." hij knikt, staat op en loopt naar de kast. Hij gooit mijn onesie naar me toe en trekt die van zichzelf aan. Ik trek die van mezelf ook aan en loop dan naar hem toe.
"Klaar?" Vraagt hij.
"Misschien.. ondergoed?" Vraag ik en hij lacht voordat hij een boxer van zichzelf pakt en ik pak mijn ondergoed. "Moet je je voorstellen als we alsnog terug moesten." zucht ik en hij knikt.
We lopen de slaapkamer uit en zien Louis op de bank zitten, toch leg ik mijn armen om mijn lichaam heen, gewoon voor de zekerheid.
"Ow Harry, ik moet straks werken." zegt hij als hij ons ziet en ik verberg snel mijn ondergoed, hij hoeft niet alles van me te weten.
"Hoe laat?" Vraagt Harry, ja joh, ga hier nog lekker een gesprek staan te houden.
"Over een half uurtje." Harry knikt en loopt de badkamer in. Ik zucht en draai de deur achter me op slot. Harry zet de douche aan en kijkt naar mij. "Hou je van warm?"
"Nou, ja."
"Heet?" Vraagt hij en ik haal mijn schouders op. "Ik heb hem meestal zo, goed?"
Ik hou mijn hand onder het water en knik. Het is ongeveer hetzelfde als wat ik normaal doe, misschien iets warmer. Ik zie hoe Harry zijn onesie uitdoet, dus doe maar hetzelfde. Hij stapt de douche in en houdt zijn hand uit. Ik pak hem stevig vast om niet te vallen en ga tegen hem aanstaan, mijn rug tegen zijn buik en zijn armen om mijn lichaam. Hij legt zijn handen om mijn buik heen en drukt een kusje op mijn wang. Het water is zo lekker warm tegen mijn lichaam, dat ik even mijn ogen sluit.
"Ik hou van je." fluister ik en ik kijk op naar hem.
"Ik hou ook van jou." fluistert hij terug en hij glimlacht. Ik pak mijn shampoo en haal de dop los. "Mag ik dat doen?" Vraagt hij zacht en ik knik als ik hem de fles geef. Hij geeft de fles aan mij als hij wat shampoo heeft en ik zet hem weer in het rekje. Zijn handen wrijven door mijn haar en opnieuw sluit ik mijn ogen, het voelt zo goed.
JE LEEST
18 H.S.★
Fanfiction"Please, you love me like I love you. Give up and we can be together, always." Zijn stem klinkt hopeloos, wat mij juist meer hoop geeft. "No Harry, I don't love you like you love me. Can you leave me alone?" toch laat mijn stem me hier in de steek...